In de gewone folder ben ik geen gouden doppen tegengekomen... Of misschien heeft de folderbezorger een grote bestelling gepland staan

Al onze Kaarthouders ontvangen op donderdag 6 maart een mailing met 2 gouden doppen. Op vertoon van deze gouden doppen en uw klant & kaart ontvangt u 25% korting op een fles wijn en 25% korting op een fles whisky naar keuze.
jonker8011 schreef:Helaas is de realiteit dat met 25% korting evengoed maar een fractie van het assortiment goedkoper is dan drankgigant/dozijn. En ik steun graag de lokale middenstander door een paar euro extra te betalen per fles, maar Gall....
jonker8011 schreef:Helaas is de realiteit dat met 25% korting evengoed maar een fractie van het assortiment goedkoper is dan drankgigant/dozijn. En ik steun graag de lokale middenstander door een paar euro extra te betalen per fles, maar Gall....
thijs100 schreef:Even Gall & Gall gemaild met de vraag waar we die doppen vandaan moeten halen. Dit is het antwoord:Al onze Kaarthouders ontvangen op donderdag 6 maart een mailing met 2 gouden doppen. Op vertoon van deze gouden doppen en uw klant & kaart ontvangt u 25% korting op een fles wijn en 25% korting op een fles whisky naar keuze.

Dram The Man schreef:Een 60 jaar oude single malt, te koop voor een prikje bij MasterOfMalt.com!![]()
http://www.masterofmalt.com/whiskies/ma ... de-whisky/

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: fjharms, Japie Krekel en 21 gasten