Longrow tokaji wood
Longrow 10 botteling 1991

I_SPEY schreef:Banzai schreef:
Persoonlijk vind ik dit een prima whisky hoor. De turf overheerst de andere geuren en smaken niet te veel en dat vind ik prima. De Springbank R&K is wel iets subtieler en scoort toch 2 puntjes meer maar al bij al een prima whisky. Als Campbeltown liefhebber zal deze je zeker bekoren.
Ja Alex, ben het wel met jou eens mbt de Springbank versus Longrow! Alleen is het verschil bij mij zeer gering! Maar de Springbank is inderdaad wat subtieler/zachter(sample)!
Mijn laatste aanschaf, vorige week, is een Aberlour A'bunadh Batch 47. Fles nog dicht maar heb 'm wel geproefd(mbv sampletje)Mooie whisky en rijk aan smaken!

MichielV schreef:Daarnaast speelde ik ook al een tijdje met het idee om een aantal verschillende flessen uit het geboorte jaar te kopen. Dus daarom:
2x Balblair Vintage 1989

Yapi schreef:2 x Littlemill Eiling Lim en 2 x Clynelish Eiling Lim. 2 keer blind, maar ik vermoed dat er wel wat speciaals aan zit
Soundwave schreef:Yapi schreef:2 x Littlemill Eiling Lim en 2 x Clynelish Eiling Lim. 2 keer blind, maar ik vermoed dat er wel wat speciaals aan zit
Damn hoe krijg je dat nu weer voor elkaar? Als die Littlemill net zo goed is als degene die je in de HEBT had gestopt...
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten