Goodfella schreef:...net zoals andere mensen van dit forum tegen een pareltje als een Highland Park 25yo voor €114 aanlopen.
...denkt aan iets met wond en zout...
Goodfella schreef:...net zoals andere mensen van dit forum tegen een pareltje als een Highland Park 25yo voor €114 aanlopen.

Goodfella schreef:... en aangezien het aanbod sterk verschilt pér vestiging zou je zomaar net zoals andere mensen van dit forum tegen een pareltje als een Highland Park 25yo voor €114 aanlopen.
totalatool schreef:Dit denk ik toch niet, helaas, omdat mij via het landelijke systeem verteld werd dat ik de allerlaatste had.
thijs100 schreef:@Rogier: Goodfella bedoelt vast een pareltje vergelijkbaar met de HP25 voor 114, niet exact die aanbieding.
Maar voordat er vermoedens opduiken dat ik aandelen Metro A.G. heb, kunnen we het er op z'n minst allemaal over eens zijn dat de prijzen van flessen whisky bij de Makro die 'obsoleet' zijn, over het algemeen mooie prijzen zijn? Jah? Mooi! Dan kunnen andere mensen weer gaan pronken met hun mooie cadeautjes en/of aankopen. Tomh schreef:Ik ben vanmorgen ook maar even bij de Makro (in Nijmegen) binnen gestapt...
Aanvankelijk leek er van de aanbiedingen weinig terug te vinden, bijna geen van boven genoemde flessen waren terug te vinden in de schappen. Een medewerker wist te vertellen dat bijvoorbeeld de quarter cask 2 weken geleden al uitverkocht was.
Wel wees hij me op de prijsbordjes : bij producten die uit het assortiment gaan en in de aanbieding zijn staat zowel een "x" als een " * ".
Dat wetende de rekken afgespeurd, om budgettaire redenen de Highland park 21 laten staan (€110,- incl btw)
Uiteindelijk toch nog met een trofee huiswaarts gekeerd:
Aberlour 12 years, non chill filtered voor €24,11 incl btw![]()
Ik was nog op zoek naar een fruitige whisky en volgens reviews moet dat hiermee best goed komen!
Goodfella, bedankt voor de tip.

Ik weet niet of ze er een vaste minimumprijs aan hangen ...
Matje schreef:De Quarter Cask al 2 weken uitverkocht in Nijmegen?
Ik heb gisteren de laatste 5 uit het schap meegenomen.

Goodfella schreef:totalatool schreef:Dit denk ik toch niet, helaas, omdat mij via het landelijke systeem verteld werd dat ik de allerlaatste had.thijs100 schreef:@Rogier: Goodfella bedoelt vast een pareltje vergelijkbaar met de HP25 voor 114, niet exact die aanbieding.
Precies.Maar voordat er vermoedens opduiken dat ik aandelen Metro A.G. heb, kunnen we het er op z'n minst allemaal over eens zijn dat de prijzen van flessen whisky bij de Makro die 'obsoleet' zijn, over het algemeen mooie prijzen zijn? Jah? Mooi! Dan kunnen andere mensen weer gaan pronken met hun mooie cadeautjes en/of aankopen.
Tomh schreef:Matje schreef:De Quarter Cask al 2 weken uitverkocht in Nijmegen?
Ik heb gisteren de laatste 5 uit het schap meegenomen.
Nou dan is die man lekker reëel geweest, had je er niet eentje kunnen laten staan?!!![]()
Ben ik toch nieuwsgierig naar je betaalde prijs per fles..
totalatool schreef:Wat, als je een fles die je heel erg waardeert ziet staan voor een hele goede prijs, dan ga je toch niet denken dat je wat moet laten staan voor een ander? Ik heb laatst een schap Lagavulin 12 leeggeroofd bij de Makro, en heb nu de komende jaren voor een heel prima prijs Lagavulin 12 in huis. Gasten zijn van harte welkom een dram daarvan uit mijn kast te pakken!

Mel schreef:Toch vandaag weer even naar de Makro geweest.... Helaas, de Laphroaig Quarter Cask is weer terug geprijsd naar rond de 40 euro. Jammer. De verkoper liet me echter wat proeven, namelijk de Four Roses Single Barrel. Deze was namelijk ook behoorlijk afgeprijsd, van 32 euro naar zo'n 17 euro. Ik vond hem erg lekker! Meegenomen:
Four Roses Single Barrel (4x)
Bowmore 15 Darkest (2x...tevens de laatste 2)
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten