Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?
Re: Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen
Vandaag een Single Malt Scotch Whisky: een Caol Ila 21yo van OMC(DL) - distilled march 1990/ bottled march 2011 - 1/148 Bttls. Errug lekkurrr! (Bij de vrienden van http://www.whiskybase.com!!)
0 x
I_SPEY schreef:Vandaag een Single Malt Scotch Whisky: een Caol Ila 21yo van OMC(DL) - distilled march 1990/ bottled march 2011 - 1/148 Bttls. Errug lekkurrr! (Bij de vrienden van http://www.whiskybase.com!!)
Mooie fles! Zelf al kunnen proeven?
Ik heb zojuist een Laphroaig 1988 21yo Rum Barrel Old Malt Cask besteld en 2 x Highland Park CS 2001 Gordon & Macphail.
heeft iemand ooit een Laphroaig met rum finish gehad? Ik in ieder geval nog nooit, nu maar hopen dat hij niet tegenvalt.
0 x
Xstream schreef:henri schreef:Zojuist opgehaald:
van Wees - the ultimate - Blair athol 1988 25yo 46%
Benieuwd naar. Had ik ook in m'n basket, uiteindelijk toch (nog) maar niet genomen.
Laat maar weten hoe die is
schaf 'm aan, mooie whisky. oordeel zelf, mij lijkt dat 't je niet tegen zou moeten vallen...
0 x
- Dram The Man
- Top bijdrager

Bij de uitverkoop van het Brugs Whiskyhuis
de laatste fles Glenmorangie Astar en de laatste fles Bowmore Tempest Batch 2 gekocht. 
de laatste fles Glenmorangie Astar en de laatste fles Bowmore Tempest Batch 2 gekocht. 
0 x
Dram The Man @ Whiskybase
There are two things a Highlander likes naked, ... and the other one is Malt Whisky.
There are two things a Highlander likes naked, ... and the other one is Malt Whisky.
Glengoyne CS batch #2 58,9%, in de aanbieding bij Best of Whisky 
0 x
Net, na informatie bij Pellie ingewonnen te hebben, mijn eerste IB besteld: Clynelish 1997, 16 y.o., 46%, cask 6491, Wilson & Morgan. Ik ben erg benieuwd.
0 x
2x Isle of Arran 17yo '96-'14 54% whiskybroker (een voor mij, en een voor Pellie
)
Arran zie je zo weinig als indy (en zeker op deze leeftijd), die moest ik hebben
Arran zie je zo weinig als indy (en zeker op deze leeftijd), die moest ik hebben
0 x
Matthijs, whiskynerd.
- totalatool
- Forum goeroe

Matti schreef:2x Isle of Arran 17yo '96-'14 54% whiskybroker (een voor mij, en een voor Pellie)
Hoe wist je daarvan? Ik mis echt elke keer de (voor-)aankondiging en dus heb ik nog steeds nooit iets van de whiskybroker gekocht...
0 x
totalatool schreef:Matti schreef:2x Isle of Arran 17yo '96-'14 54% whiskybroker (een voor mij, en een voor Pellie)
Hoe wist je daarvan? Ik mis echt elke keer de (voor-)aankondiging en dus heb ik nog steeds nooit iets van de whiskybroker gekocht...
Gewoon frequent op de site kijken!!
0 x
totalatool schreef:Matti schreef:2x Isle of Arran 17yo '96-'14 54% whiskybroker (een voor mij, en een voor Pellie)
Er is voor zover ik weet geen vooraankondiging geweest. Ik heb daar persoonlijk Pellie voor
En hij is er nog hoor! Dus nu is je kans er iets van te kopen
0 x
Matthijs, whiskynerd.
- totalatool
- Forum goeroe

Matti schreef:totalatool schreef:Matti schreef:2x Isle of Arran 17yo '96-'14 54% whiskybroker (een voor mij, en een voor Pellie)
Er is voor zover ik weet geen vooraankondiging geweest. Ik heb daar persoonlijk Pellie voor
En hij is er nog hoor! Dus nu is je kans er iets van te kopen
Ik zag het inderdaad. Ik zal eens kijken naar verzendkosten. Op verzoek houdt hij ze achter, toch?
0 x
- Springbank 21 (2014) via een leuke ruil.
- Springbank 1993 Berry Bros. 46% #195
- Springbank 1993 Berry Bros. 46% #195
0 x
totalatool schreef:Ik zag het inderdaad. Ik zal eens kijken naar verzendkosten. Op verzoek houdt hij ze achter, toch?
Jup, zo doe ik het altijd, ik wacht tot ik er 6 heb en dan laat ik ze overkomen. Dan zijn die 20 pond verzendkosten nog te doen.
0 x
Matthijs, whiskynerd.
-
Mac Donald
- Nieuwkomer

Zojuist Speyburn 10yo gekregen van een collega, binnenkort maar eens een glaasje inschenken 
0 x
Met Turfsmurf geruild:
Ardbeg Day
GlenDronach 1994-2011 CWC cask 1327
...en daar ging weer een Springbank 21.
Ardbeg Day
GlenDronach 1994-2011 CWC cask 1327
...en daar ging weer een Springbank 21.
0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”