Lekker, echt!
Gevolgd door een Uigedail. Eigenlijk echt een topfles Prijs/kwaliteit! 55 euro, en je hebt het gevoel dat je er één drinkt van 155 euro. Echt geweldig!

Yapi schreef:eerst ook heel erg toevallig laatste slokje Benriach van onze eerste HWF proeverij achterovergekeeld!
Lekker, echt!
Gevolgd door een Uigedail. Eigenlijk echt een topfles Prijs/kwaliteit! 55 euro, en je hebt het gevoel dat je er één drinkt van 155 euro. Echt geweldig!

JayDie schreef:Helaas had m'n sample Compass Box Hedonism de post niet overleefd

Soundwave schreef:Mijn vrouw wilde wel eens weten of ik mijn eigen whiskys eigenlijk wel ken en heeft inmiddels 4 keer iets voor mij ingeschonken en tot nu toe had ik het elke keer meteen goed.

Yapi schreef:Nu voor het eerst een Auchentoshan Vallinch.
ben benieuwd!
edit: geur beetje lichtjes, maar de smaak, leuk zeg, heel erg fruitig, mondje citrus, en pittig, goeie 57,5% trouwens, en slechts 33 euro!
Tof
BWhisky schreef:Yapi schreef:Nu voor het eerst een Auchentoshan Vallinch.
ben benieuwd!
edit: geur beetje lichtjes, maar de smaak, leuk zeg, heel erg fruitig, mondje citrus, en pittig, goeie 57,5% trouwens, en slechts 33 euro!
Tof
Ah , die Valinch proefde ik vorig jaar toen 'ie net uitkwam, vond die ook verrassend goed ! Eén van die prijs-kwaliteit toppers!

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten