Instap set ja/nee?
Re: Instap set ja/nee?
moet ik nu excuses maken voor mijn reactie die die wel enigszins "sense" maakte ? 

3 x
Hahaha op naar set 2 dan Roelof
Nee zonder gekheid, ik wil mn set eventueel wel afstaan als je tekort komt hoor
3 x
henri schreef:moet ik nu excuses maken voor mijn reactie die die wel enigszins "sense" maakte ?
Haha nee zeker niet. Maar je zal mijn verbazing begrijpen denk ik
.
2 x
Cask1988 schreef:Hahaha op naar set 2 dan Roelof![]()
Idem hier, ik hapte toe om genoeg mensen te hebben om de deal door te laten gaan. Dus desnoods kn ik hem wel missen.
1 x
Re: Oproep aan beginnende whisky drinkers en nieuwkomers..
Freezeroz schreef:Beste beginnende drinkers en forum nieuwkomers,
Op dit moment zijn er dus nog maar 4 sets over.
Daarom toch maar even deze oproep aan Nieuwkomers, grijp jullie kans nu het nog kan!
Ik maak deze set met plezier voor alle geïnteresseerden, maar hij was eigenlijk voor jullie bedoeld.
Geheel mee eens Roelof, ik trek me terug, komt er weer een set vrij
1 x
Re: BFYB Instap set ja/nee?
Freezeroz schreef:Kilkerran 12
Glenallachie 12
Glendronach 12
Bunnahabhain 12
Redbreast 12
HighlandPark 12
Aberfeldy 12
Caol Ila 12
Aultmore 12
Deanston 12
volgens mij hebben ze je gehoord... -> https://drankdozijn.nl/link/d12-dram-day
3 x
henri schreef:volgens mij hebben ze je gehoord... -> https://drankdozijn.nl/link/d12-dram-day
Ik wilde het net gaan posten
Ik mis trouwens nog wel Inchmurrin 12 op de lijst Roelof
Een regelrechte topdram voor relatief weinig
0 x
-
Makako_blanco
- Nieuwkomer

Ik wil me graag aanmelden voor dit mooie initiatief, als beginner / nieuwkomer 
3 x
henri schreef:Freezeroz schreef:Kilkerran 12
Glenallachie 12
Glendronach 12
Bunnahabhain 12
Redbreast 12
HighlandPark 12
Aberfeldy 12
Caol Ila 12
Aultmore 12
Deanston 12
volgens mij hebben ze je gehoord... -> https://drankdozijn.nl/link/d12-dram-day
Ja bizar, ik moest even met mijn ogen knipperen toen ik mijn boodschappen wagentje nog eens bekeek vannacht.
0 x
Cask1988 schreef:henri schreef:volgens mij hebben ze je gehoord... -> https://drankdozijn.nl/link/d12-dram-day
Ik wilde het net gaan posten![]()
Ik mis trouwens nog wel Inchmurrin 12 op de lijst RoelofEen regelrechte topdram voor relatief weinig
Ja dat is een goeie
, ik zal straks voor ik bestel nog wel even de WB scores er bij pakken. En eventueel nog een enkele wijziging doorvoeren.
0 x
Ik zal mijn set delen zodat ik er maar 1 nodig heb.
Mee-lezende nieuwkomers sla nu je slag! Zo'n mooie kans als dit ga je nooit meer vinden.
@Roelof: top, dat je weer aan de slag wil gaan met het verzamelen
Mee-lezende nieuwkomers sla nu je slag! Zo'n mooie kans als dit ga je nooit meer vinden.
@Roelof: top, dat je weer aan de slag wil gaan met het verzamelen

1 x
Maar euh?
Gaan we nu niet veels te snel? de gemiddelde nieuwkomer komt niet elke dag op het forum.
Geef de nieuwkomers een kans !!!
1 x
Arthur kwam met de tip om de Inchmurrin 12Y nog toe te voegen, en ook kreeg ik een PB over de Hazelburn 10.
Zolang flessen nog niet gekocht zijn, staat wat mij betreft alles nog open voor wijziging. Dus kom maar op met jullie adviezen en wensen.
Vandaag zal ik in ieder geval gebruik gaan maken van de D12 aanbieding op alle 12Y flessen. Dus wat betreft de 12Y flessen wil ik wel vanmiddag helder hebben wat ik moet kopen
.
PS 1: Erg leuk dat deze set zo hard is gegaan en dat ik dus zonder risico de flessen kan aanschaffen.
PS 2: Ik zal vanmiddag de mutaties nog even verwerken.
2 man hebben hun plekje afgestaan en er is 1tje bij gekomen. Ook was ik mezelf nog vergeten in de lijst te zetten. Dat betekent per saldo dat er nog steeds 4 plekjes over zijn zo uit mijn hoofd.
Zolang flessen nog niet gekocht zijn, staat wat mij betreft alles nog open voor wijziging. Dus kom maar op met jullie adviezen en wensen.
Vandaag zal ik in ieder geval gebruik gaan maken van de D12 aanbieding op alle 12Y flessen. Dus wat betreft de 12Y flessen wil ik wel vanmiddag helder hebben wat ik moet kopen
.PS 1: Erg leuk dat deze set zo hard is gegaan en dat ik dus zonder risico de flessen kan aanschaffen.
2 man hebben hun plekje afgestaan en er is 1tje bij gekomen. Ook was ik mezelf nog vergeten in de lijst te zetten. Dat betekent per saldo dat er nog steeds 4 plekjes over zijn zo uit mijn hoofd.
2 x
Als ik het lijstje zo zie voel ik mij nog steeds een nieuwkomer.
Ik zou graag mee willen doen.
Top initiatief
Ik zou graag mee willen doen.
Top initiatief

1 x
- HammerHead
- Whisk(e)y goeroe

Freezeroz schreef:Arthur kwam met de tip om de Inchmurrin 12Y nog toe te voegen, en ook kreeg ik een PB over de Hazelburn 10.
Vandaag zal ik in ieder geval gebruik gaan maken van de D12 aanbieding op alle 12Y flessen. Dus wat betreft de 12Y flessen wil ik wel vanmiddag helder hebben wat ik moet kopen.
PS 1: Erg leuk dat deze set zo hard is gegaan en dat ik dus zonder risico de flessen kan aanschaffen.
Mooi initiatief hoor, Roelof.
De meeste van deze drams zijn inderdaad wel mooie instappers. Alleen de Aberfeldy 12 snap ik niet zo goed. Op de Dalwhinnie Winter's Gold na is dat de saaiste dram (single malt), die ik de laatste 5 jaar heb gedronken en ik heb me door een hele fles heengewerkt; persoonlijke mening uiteraard.
Dan is de Hazelburn 10 echt een veel betere optie (Inchmurrin ongetwijfeld ook, maar de 12 ken ik niet).
Van de huidige lijst heb ik er een stuk of 5 nooit gedronken en nog een stuk of 5 zou ik wel weer eens opnieuw willen proberen. Blijven er 15 over die waarschijnlijk gaan staan verstoffen in mijn doos met samples. Ik zal dus niet onnodig een plek bezet houden en die betreffende drams drink ik nog wel eens in een café (als dat er weer eens van komt........).
1 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”