Aantal whisky's geproefd
- caskstrength
- Forum goeroe

Re: Aantal whisky's geproefd
Ik kom bijna niet meer toe aan m'n eigen flessen 

0 x
Affirmanti incumbit probatio
caskstrength schreef:Ik kom bijna niet meer toe aan m'n eigen flessen
Hulp nodig?
Trouwens het blind-sampletje van me al ergens teruggevonden? Zou zonde zijn hoor moest ie zijn zoekgeraakt...
0 x
- caskstrength
- Forum goeroe

LoL wat in t vat zit....
Ik vrees dat hij in een tas heeft gezeten die is gestolen. Ik heb m namelijk niet meer gevonden.
Ik vrees dat hij in een tas heeft gezeten die is gestolen. Ik heb m namelijk niet meer gevonden.

0 x
Affirmanti incumbit probatio
Das minder goed nieuws... Misschien een nieuw topic starten Paul...
Welke whisky's had je bijna gedronken
Je kan openen met Invergordon 1965 HH (47yo)
Welke whisky's had je bijna gedronken
0 x
- defeatless
- Moderator

Bram84 schreef:Das minder goed nieuws... Misschien een nieuw topic starten Paul...
Welke whisky's had je bijna gedronken![]()
Mist ie niks aan

0 x
- WhiskyLiam
- Senior

79 stuks, waarvan de lekkerste de Yamazaki Dherry Cask was en de goorste Jack Daniels No. 7. Whisky nr. 80 wordt de Talisker Port Ruighe.
Er is nog zoveel om te ontdekken...dat vooruitzicht is geweldig!
Er is nog zoveel om te ontdekken...dat vooruitzicht is geweldig!
0 x
brechtvds schreef:In mijn 3jaar dat ik fanatiek bezig ben met whisky een +- 200-250 verschillende whisky's geproefd ik rate niet alles mijn eerste tastings heb ik niet gerate omdat ik nog maar ongeveer een jaartje (denk ik) wb heb maar vond het persoonlijk ook niet nuttig om met 0 ervaring whisky's te raten want ja whisky's die ik 3jaar geleden lekker vond vind ik nu heel wat minder lekker maar ondertussen heb ik 102 flessen gerate en 26tasting notes geschreven
damn wat gaat dat snel in 7 maandjes tijd zit ik nu aan 172 flessen gerate en 42tasting notes

0 x
Bram84 schreef:En 3 reviews hè Brecht. Is trouwens al ff stil... Geen 4de sessie?
nee heb sins een 2tal maanden werk ,ik werk vroege en late shift waardoor ik weinig tijd heb om filmpjes te maken
0 x
brechtvds schreef:Bram84 schreef:En 3 reviews hè Brecht. Is trouwens al ff stil... Geen 4de sessie?
nee heb sins een 2tal maanden werk ,ik werk vroege en late shift waardoor ik weinig tijd heb om filmpjes te maken
Dus, nu je werk hebt ga je pas écht toppers in je collectie kunnen verwelkomen?
Laat ons niet op onze honger zitten wat betreft je video-reviews, hé. Je Dalmore-review is echt episch en behoort nu al tot ons cultureel erfgoed

Laatst gewijzigd door Michaël op 14 Aug 2016, 16:47, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Michaël schreef:brechtvds schreef:Bram84 schreef:En 3 reviews hè Brecht. Is trouwens al ff stil... Geen 4de sessie?
Dus, nu je werk hebt ga je pas écht toppers in je collectie kunnen verwelkomen?En ik was nu al erg onder de indruk van jouw collecie
![]()
Laat ons niet op onze honger zitten wat betreft je video-reviews, hé. Je Dalmore-review is echt episch en behoort nu al tot ons cultureel erfgoed
Heb je hem zelf aangeschaft na aanleiding van Brechts review?
0 x
Nino schreef:Michaël schreef:brechtvds schreef:
Dus, nu je werk hebt ga je pas écht toppers in je collectie kunnen verwelkomen?En ik was nu al erg onder de indruk van jouw collecie
![]()
Heb je hem zelf aangeschaft na aanleiding van Brechts review?
Nee, ik wist op dat moment nog niet over het bestaan van die review. Ik heb de Dalmore 12 aangeschaft omdat ik geïntrigeerd geraakte door het tweekamp Lovers VS Haters van deze whisky en destilleerderij. Een maand geleden heb ik wel contact gehad met Brecht over de tienjarige Dalmore Vintage 2003 die ik ergens online nog als laatste fles tegenkwam aan een redelijke prijs. In deze expressie werd het reguliere stramien van eerst op bourbon en dan op sherry omgekeerd en de whisky werd gebotteld op 46%. Eentje om nog een tijdje dicht te laten wel, maar kon 'm toch niet laten liggen.
2 x
Michaël schreef:brechtvds schreef:Bram84 schreef:En 3 reviews hè Brecht. Is trouwens al ff stil... Geen 4de sessie?
![]()
hahahah nee nee het is niet de bedoeling dat ik nu flessen van 500-1000 euro zal kopen vind dit te veel geld voor een whisky maar zal inderdaad wel vaker een flesje kopen de volgende aankoop is waarschijnlijk een octomore 6.2 of een glen scotia 1992 van thosop import

1 x
- Gypscoprotheres
- Actief lid

Tot nu toe heb ik zo ongeveer 50 verschillende whisky's geproefd, waarvan er 19 hele flessen waren en de rest samples. Nu ik op dit forum zit verwacht ik dat de verhouding hele flessen-samples een beetje aangepast zal gaan worden. 

0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”