Welke whisk(e)y drink je momenteel of heb je net op ?
Re: Welke whisk(e)y drink je momenteel of heb je net op ?
Nikka Miyagikyo no-age-statement.
Je kan merken het een jonge whisky is, heeft nog best wat smaak maar deze is daarna snel verdwenen.
Je kan merken het een jonge whisky is, heeft nog best wat smaak maar deze is daarna snel verdwenen.
0 x
Gisteravond eerst de Aberlour 12yo Double Cask en vervolgens de Balvenie Doublewood.
0 x
@Kay: Grappig dat jij (net als ik) met dit weer QC drinkt. De meesten hier vinden peaty malts meer voor de koudere dagen. Ik mag ook graag een glaasje 'rook' drinken na een BBQ op een warme, zomerse dag.
0 x
Net een Laddie Ten op , doet het ook goed met dit weer.
0 x
-
edwin1973
- Whisk(e)y goeroe

zit lekker in de tuin
aan een balvinie 17 yo rumcask
genieten

aan een balvinie 17 yo rumcask
genieten

0 x
Het laatste beetje van m'n Caperdonich 1992 The Ultimate Selection van van Wees!! Erg lekker, ongecompliceerd en toch óók weer niet?!
Begint 'n beetje zeldzaam te worden, nog te koop bij http://www.whiskybase.com/whiskies.php? ... kyid=25690
René
Begint 'n beetje zeldzaam te worden, nog te koop bij http://www.whiskybase.com/whiskies.php? ... kyid=25690
René
Laatst gewijzigd door I_SPEY op 24 Jul 2012, 22:52, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Nu net aan het ruiken aan een Clynelish 14yo. Heerlijk zeg, in het midden van de zomer, al dat fruit
en straks, René, ga ik ook voor de Caper van Van Wees, of misschien zelfs een Caperdonich van the whisky fair!
Of een Brora?

en straks, René, ga ik ook voor de Caper van Van Wees, of misschien zelfs een Caperdonich van the whisky fair!
Of een Brora?

0 x
Lekker aan het genieten van een Macallan 17 jaar sherry cask van Cooper's Choice

0 x
markh67 schreef:@Kay: Grappig dat jij (net als ik) met dit weer QC drinkt. De meesten hier vinden peaty malts meer voor de koudere dagen. Ik mag ook graag een glaasje 'rook' drinken na een BBQ op een warme, zomerse dag.
Eigenlijk heb ik die neiging ook, maar ik ben op het moment niet thuis en heb dus maar een klein flesje bij me
0 x
chris schreef:Lekker aan het genieten van een Macallan 17 jaar sherry cask van Cooper's Choice![]()
Mooi hè, zo'n Rolls Royce
... ik denk dat deze op mijn lijst moet !
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Ideaal met dit warme weer , een super fruitige Clynelish 1997-2012 Signatory (casks 4605+4606) 46%.
Een echte aanrader, prijs kwaliteit. Kost +- 43€.

Een echte aanrader, prijs kwaliteit. Kost +- 43€.

0 x
Het laatste uit de Imperial 1991 48.5% CWC op Pedro Ximenez Finish - ± 7 cl - 19 yo: erg lekker, ook bijna niet meer te vinden! 
0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”