Denk dat jij ook als geen ander weet hoe traag en laks ze bij de Monnik konden zijn, alsof het ze allemaal niet boeide...

limited71 schreef:De Benromach 10YO 100° proof is discontinued

Demas schreef:limited71 schreef:De Benromach 10YO 100° proof is discontinued
Maar wel nog te verkrijgen bij whiskydeals.nl

Freezeroz schreef:Geen gerucht, maar bevestigd door Diageo. De Talisker 57°North gaat uit de productie.
thijs100 schreef:Freezeroz schreef:Geen gerucht, maar bevestigd door Diageo. De Talisker 57°North gaat uit de productie.
Vind het persoonlijk niet heel erg, maar ik vond de Talisker 57°North wel altijd een van de betere Talisker NAS expressies. Waar heb je dat gelezen trouwens?

dannyp44 schreef:Vanmorgen je lolbroek aangetrokken...
Deze Lagavulin nu wel in de aanbieding
https://drankdozijn.nl/artikel/fles-lag ... -2018-70cl
ovanpuyvelde schreef:Ik heb een vaag gerucht opgevangen dat de Lagavulin 2002-2018 Distillers Edition binnenkort uit de winkelrekken gaat verdwijnen.
Ik vind die namelijk zó lekker dat ik alle nog circulerende flessen ga opkopen![]()
Freezeroz schreef:Bij Lagavulin hoorde ik afgelopen Maart wel de opmerking dat ze meer geld verdienen op de 8Y en 12Y dan op de 16Y en de DE. En daar dus economisch gezien, wellicht in de nabije toekomst reden inzien om maar met de 16Y en DE te stoppen.
Laten we hopen van niet, want zowel de 16Y als de DE staan hoog op mijn favorieten lijstje.
Van de Distillers Editions vind ik de 2018 versie dan wel weer wat minder dan zijn voorgangers. Hij is wmb wat zuurder en minder zoet.

ovanpuyvelde schreef:Ik heb een vaag gerucht opgevangen dat de Lagavulin 2002-2018 Distillers Edition binnenkort uit de winkelrekken gaat verdwijnen.
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten