maar wel rustiger aan, heb nu de aankopen gedaan over de afgelopen weken die ik nog wilde, dus nu zal het sporadisch hier of daar een fles zijn na een proeverijtje ofzo, vermoed dat ik me daar wel aan kan houden.

henri schreef:nope, maar nu echt..!! ( not.. )
maar wel rustiger aan, heb nu de aankopen gedaan over de afgelopen weken die ik nog wilde, dus nu zal het sporadisch hier of daar een fles zijn na een proeverijtje ofzo, vermoed dat ik me daar wel aan kan houden.

Dram The Man schreef:Liquid_Gold schreef:Ik heb net een deel van mijn eindejaarspremie besteed aan een Talisker 25y 2006 voor 159,95 €. Goede deal mijns inziens
Waar heb je die nog gevonden?
€159,95 is inderdaad een scherpe prijs als je weet dat op whiskyauction.com en scotchwhiskyauctions.com er +/- €200 betaald wordt. Ik heb trouwens vorig jaar nog één kunnen kopen voor €120!

Lekker zo net voor de kerst 
Liquid_Gold schreef:Dram The Man schreef:
Waar heb je die nog gevonden?
€159,95 is inderdaad een scherpe prijs als je weet dat op whiskyauction.com en scotchwhiskyauctions.com er +/- €200 betaald wordt. Ik heb trouwens vorig jaar nog één kunnen kopen voor €120!
http://theoldpipe.com/nl/Skye/889-talis ... -2006.html
De 2004 en 2009 versie staan er ook nog voor schappelijke prijzen.

Banzai schreef:Hi Joël, ga jij die daar halen? Die versturen toch niet naar België?

Liquid_Gold schreef:Banzai schreef:
Hi Joël, ga jij die daar halen? Die versturen toch niet naar België?
Neen, maar ik heb een nederlandse vriendin en dus laat ik deze fles opsturen naar mijn schoonouders
Banzai schreef:Lucky bastardThe Old Pipe heeft inderdaad regelmatig mooie malts aan scherpe prijzen staan. Me jealous.

Pellie schreef:Een GlenDronach 2002 clubbotteling Usquebaugh Society, virgin oak #1743
Thanks Matthijs!!
JayDie schreef:Pellie schreef:Een GlenDronach 2002 clubbotteling Usquebaugh Society, virgin oak #1743
Thanks Matthijs!!
Oei, mag dat, Matthijs. Bij het IWS kunnen ze daar erg moeilijk over doen![]()
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten