Maar ach, ik heb maar weer wat toegevoegd aan de opruiming. Misschien kan ik het zo een beetje goedmaken

Cor - Vinabc schreef:... bestond dat vooral uit een carrière in de drugs (opsporen dan wel te verstaan).
Freezeroz schreef:Jazeker, ik heb hem open.
Deze Cask Orkney is een toppertje, zeker voor het geld.
Hij kost de helft van wat de HP18 tegenwoordig moet kosten. Heb hem afgelopen zomer ook gebruikt voor een tasting op de camping, daar werd hij ook zeer gewaardeerd.
Heb hem nog nooit H2H gehad met de HP18, kan wat dat betreft dus geen vergelijk maken, maar voor 70€ val je je hier geen buil aan. Ik geef geen ratings meer, maar ik schat hem zeker hoger in dan de 86 punten op WB.
Groet Roelof
Uridium schreef:Freezeroz schreef:Jazeker, ik heb hem open..........
Top! Dan ga ik 'em bestellen.
Groeten terug, Roelof...eh... 'Uridium'

Was vast ook interessant geweest; een blend van Highland Park en Scapa.Freezeroz schreef:...Had hem gekocht met idee van een orkney blend.
Johnson schreef:alleen vandaag (donderdag) bij Drankdozijn.
Glenfarclas 15 voor 39.95
https://drankdozijn.nl/artikel/fles-gle ... -malt-70cl
)
Cask1988 schreef:Johnson schreef:alleen vandaag (donderdag) bij Drankdozijn.
Glenfarclas 15 voor 39.95
https://drankdozijn.nl/artikel/fles-gle ... -malt-70cl
Poeh, alleen vandaag… knaller van een aanbieding! Liefst €4 goedkoper dan de normale prijs (365 dagen per jaar in de aanbieding voor 43,95)
)[/quote]
Johnson schreef:Wel moet je bij online aankopen altijd voor 150 euro kopen om de verzendkosten te voorkomen. Maar goed, dat lukt ook wel weer
Johnson schreef:Wel moet je bij online aankopen altijd voor 150 euro kopen om de verzendkosten te voorkomen. Maar goed, dat lukt ook wel weer

Freezeroz schreef:Johnson schreef:Wel moet je bij online aankopen altijd voor 150 euro kopen om de verzendkosten te voorkomen. Maar goed, dat lukt ook wel weer
Daar is wel een verandering geweest, dat was nog niet zo lang geleden 250€ bij D12.
Ze moesten daarin de concurrentie wel volgen lijkt het, en dat is zeker een verbetering, maar op andere vlakken lijkt de afstand tussen D12 en klant wel groter geworden.
Ik zou bijna denken dat er bij D12 in de top of in het beleid iets is gewijzigd, maar ik kan nog niet de vinger op de zere plek leggen.

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: JoachimV10 en 25 gasten