Welke whisk(e)y drink je momenteel of heb je net op ?
Re: Welke whisk(e)y drink je momenteel of heb je net op ?
Net een Glenfarclas 105 (wowzers!) en nu een Port Dundas 21yo Single Grain Bladnoch Forum met een scheut water, heerlijke vanille minty goodness om bij weg te dromen 
0 x
Matthijs, whiskynerd.
-
johan brugge
- Forum goeroe

Nog een Bowmore. Eentje van Signatory Vintage deze keer: 19yo 1990 casks 647+648. Heel lekker!!
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Een sample St. Magdalene (1982-2008) van Berry's Own cask 2199
0 x
Matti schreef:Net een Glenfarclas 105 (wowzers!)
Daarom wist ik je zeker te vertellen dat HWF VBT #6 géén Glenfarclas 105 was
Wat vond je ervan? Heftig he? Begrijp je waarom er t-shirts bestaan met de tekst "I Survived the 105"?

0 x
JayDie schreef:Matti schreef:Net een Glenfarclas 105 (wowzers!)
Daarom wist ik je zeker te vertellen dat HWF VBT #6 géén Glenfarclas 105 was![]()
Wat vond je ervan? Heftig he? Begrijp je waarom er t-shirts bestaan met de tekst "I Survived the 105"?
Wat een dram idd
0 x
Matthijs, whiskynerd.
Glenfarclas 105
Matti schreef:Nu alleen nog even kijken welke eerst komt: deze of de a'bunadh...
Ik heb ze eens naast elkaar geproefd. Zijn beide de moeite waard en verschillend.
0 x
Re: Glenfarclas 105
JayDie schreef:Matti schreef:Nu alleen nog even kijken welke eerst komt: deze of de a'bunadh...
Ik heb ze eens naast elkaar geproefd. Zijn beide de moeite waard en verschillend.
Ken ze allebei. Vorige week bij Drink&gifts een flesje 105 gehaald, naar aanleiding van een sample.
Ik wil ook nog steeds een a'bunahd in m'n kast hebben, want ook die vond ik enorm lekker.
Maar eens kijken wat er na de vakantie nog in de pocket zit
0 x
Kilchoman spring release 2010 - 'n heerlijke driejarige, op oloroso sherry vaten - boordevol fruit 

0 x
Gisteravond weer m'n Jim Beam Red Stag. Gevaarlijk lekker spul met dit warme weer... 
0 x
Net een nieuw flesje uit de verzameling geopend , dat brengt het totaal op 23 geopende en 18 gesloten. Ik zal eens wat sneller moeten beginnen drinken
Het betreft een Longmorn 12/6/96 -27/4/11 (14Y) A.D. Rattray Bourboncask 97630 46%.
Ruikt alvast heerlijk fruitig ( peer/appel/...) en waxy. Dit zou wel eens een toppertje kunnen zijn

Het betreft een Longmorn 12/6/96 -27/4/11 (14Y) A.D. Rattray Bourboncask 97630 46%.
Ruikt alvast heerlijk fruitig ( peer/appel/...) en waxy. Dit zou wel eens een toppertje kunnen zijn

0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

BWhisky schreef:Ik zal eens wat sneller moeten beginnen drinken
Ik zal eens moeten helpen denk ik, want je geraakt er zo niet hè?
Gisteren eerst wat Californische wijn (rood en wit) van Beringer Stone Cellars. Daarna een Ardbeg Ten en een Longmorn 1971.

0 x
johan brugge schreef:BWhisky schreef:Ik zal eens wat sneller moeten beginnen drinken
Ik zal eens moeten helpen denk ik, want je geraakt er zo niet hè?![]()
Gisteren eerst wat Californische wijn (rood en wit) van Beringer Stone Cellars. Daarna een Ardbeg Ten en een Longmorn 1971.
Jij helpt met mijn Longmorn 1996 , ik met jouw 71'er ?!
Serieus nu : Lekkere Longmorn 96 , zeker prijs/kwaliteit. Doet me wat aan Clynelish 1997 TwM denken qua neus , smaak is iets houtig maar na een tijdje ook fruitig zoals de neus. Zomers !
0 x
Laatst gewijzigd door JayDie op 25 Mei 2012, 20:59, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

BWhisky schreef:Jij helpt met mijn Longmorn 1996 , ik met jouw 71'er ?!
Het is er aan te merken dat je voor advocaat studeert.

0 x
Alvast even goed begonnen aan het Pinksterweekend:
- Bunnahabhain Darach Ur, batch #3. Ik heb hem een tijdje niet meer gehad en nu ik hem weer besnuffel en proef ruik en proef ik weer andere dingen. Bijzonder spul, zoet en kruidig.
- Bunnahabhain 2001, van Wees, #911, 46%. Ook lekker en gek genoeg vond ik hem een beetje smaken als de laatste jonge Tamdhu's die van Wees heeft uitgebracht. Ook iets van botersnoepjes in de geur.
- Caperdonich 1972, The Perfect dram. Spijtig genoeg het laatste restje van een sample. Wellicht een beetje een hypewhisky, maar smaken doet 'ie en met een paar druppies water nog meer.
- Bunnahabhain Darach Ur, batch #3. Ik heb hem een tijdje niet meer gehad en nu ik hem weer besnuffel en proef ruik en proef ik weer andere dingen. Bijzonder spul, zoet en kruidig.
- Bunnahabhain 2001, van Wees, #911, 46%. Ook lekker en gek genoeg vond ik hem een beetje smaken als de laatste jonge Tamdhu's die van Wees heeft uitgebracht. Ook iets van botersnoepjes in de geur.
- Caperdonich 1972, The Perfect dram. Spijtig genoeg het laatste restje van een sample. Wellicht een beetje een hypewhisky, maar smaken doet 'ie en met een paar druppies water nog meer.
0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”