TIP! In de aanbieding...
Re: TIP! In de aanbieding...
Bij drankdozijn zijn er veel verschillende glenallachie in de aanbieding... 
0 x
Bij G & G is de foure roses SB voor 31,- een flesdielaatiknietstaanvoordatgeld-aanbieding
1 x
Whisky, BBQ’s & af en toe een mooie longfiller
De buuk schreef:Bij G & G is de foure roses SB voor 31,- een flesdielaatiknietstaanvoordatgeld-aanbieding
heb hem dan ook direct aangeschaft

2 x
- Spainkiller
- Senior

Ik kende Cor nog niet
Meteen Dramshop even in m'n bookmarks gegooid; zal daar eerdaags eens wat bestellen. #supportyourlocals
6 x
- Reichenbach
- Moderator

Cor heeft ook een mooie en leuk gesorteerde winkel. Het is alleen wel een heel stuk rijden vanuit Beetsterzwaag.Spainkiller schreef:Ik kende Cor nog niet![]()
2 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"
De 12 dozenschuivers hebben de Glen Garioch 15 weer voor een mooie prijs staan.
https://drankdozijn.nl/artikel/fles-gle ... -cask-70cl
Hij is daar wel vaker in de bonus maar blijft voor 65,- in mijn optiek echt wel een bfyb
https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... 5-year-old
Hij is daar wel vaker in de bonus maar blijft voor 65,- in mijn optiek echt wel een bfyb
0 x
Jimbeau schreef:De 12 dozenschuivers hebben de Glen Garioch 15 weer voor een mooie prijs staan.
Mee eens! Echt een prima dram van, zoals je het uitspreekt, Glen Geery
0 x
Cask1988 schreef:Fat Bastard! schreef:lagalover schreef:
DZ, DG, WS, Duitse websites, ...
Ieder zijn mening, maar dit is geen vergelijk.
Hoe kan je een kleine onafhankelijke slijter nu vergelijken met dozenschuivers of buitenlandse webwinkels met een gunstiger belastingstelsel?
Helemaal mee eens. Echt een gevalletje appels en peren. Sommige mensen zijn zo lekker kortzichtig hè… Niet willen snappen dat slijters binnen Nederlandse prijzen, het NL belastingstelsel en de NL vastgoedmarkt hun boterham moeten verdienen. Enige waar de kortzichtige mens op uit is, is z’n eigen portemonnee. Als het maar ergens op de wereld goedkoper kan, is de hardwerkende NL slijter gelijk duur. Maar wel vooraan willen staan om de exclusieve bottelingen weg te kapen en huilen als ze die niet gegund worden. Gek met zo’n instelling. Niets van aantrekken Corthe world needs dumb people as well..
"Kortzichtig" ... "dumb people" ... is dan blijkbaar de beschrijving voor mensen die een andere mening hebben. Nu ja, ik neem het je niet kwalijk, je kan er ook niets aandoen dat je opvoeding blijkbaar niet veel mocht kosten.
En wat die appels en peren betreft: als een fles bij X 50€ kost en bij Y 60€ dan is het verschil wat mij betreft overduidelijk. Maar oei, heb opnieuw een afwijkende mening ... dus haal die pek en veren maar ...
0 x
lagalover schreef:Cask1988 schreef:Fat Bastard! schreef:
Ieder zijn mening, maar dit is geen vergelijk.
Hoe kan je een kleine onafhankelijke slijter nu vergelijken met dozenschuivers of buitenlandse webwinkels met een gunstiger belastingstelsel?
Helemaal mee eens. Echt een gevalletje appels en peren. Sommige mensen zijn zo lekker kortzichtig hè… Niet willen snappen dat slijters binnen Nederlandse prijzen, het NL belastingstelsel en de NL vastgoedmarkt hun boterham moeten verdienen. Enige waar de kortzichtige mens op uit is, is z’n eigen portemonnee. Als het maar ergens op de wereld goedkoper kan, is de hardwerkende NL slijter gelijk duur. Maar wel vooraan willen staan om de exclusieve bottelingen weg te kapen en huilen als ze die niet gegund worden. Gek met zo’n instelling. Niets van aantrekken Corthe world needs dumb people as well..
"Kortzichtig" ... "dumb people" ... is dan blijkbaar de beschrijving voor mensen die een andere mening hebben. Nu ja, ik neem het je niet kwalijk, je kan er ook niets aandoen dat je opvoeding blijkbaar niet veel mocht kosten.
En wat die appels en peren betreft: als een fles bij X 50€ kost en bij Y 60€ dan is het verschil wat mij betreft overduidelijk. Maar oei, heb opnieuw een afwijkende mening ... dus haal die pek en veren maar ...
Ah oke, en mensen die het wél snappen of een mening hebben die ze vormen op basis van een gezond stukje feitenkennis, hebben een slechte opvoeding gehad
Afijn, das dus ook gelijk m’n punt. Meningen zijn makkelijk te spuien en nog makkelijker gevormd zonder enige voorkennis, begrip van omstandigheden en variabelen. Diezelfde mening daarna bijstellen als je op feiten gewezen wordt ligt gevoelig en is ingewikkeld. Maargoed ik ga het allemaal niet nog eens voor je uitkauwen dus ik laat het er maar bij
1 x
Cask1988 schreef:lagalover schreef:Cask1988 schreef:Helemaal mee eens. Echt een gevalletje appels en peren. Sommige mensen zijn zo lekker kortzichtig hè… Niet willen snappen dat slijters binnen Nederlandse prijzen, het NL belastingstelsel en de NL vastgoedmarkt hun boterham moeten verdienen. Enige waar de kortzichtige mens op uit is, is z’n eigen portemonnee. Als het maar ergens op de wereld goedkoper kan, is de hardwerkende NL slijter gelijk duur. Maar wel vooraan willen staan om de exclusieve bottelingen weg te kapen en huilen als ze die niet gegund worden. Gek met zo’n instelling. Niets van aantrekken Corthe world needs dumb people as well..
Ah oke, en mensen die het wél snappen of een mening hebben die ze vormen op basis van een gezond stukje feitenkennis, hebben een slechte opvoeding gehadAfijn, das dus ook gelijk m’n punt. Meningen zijn makkelijk te spuien en nog makkelijker gevormd zonder enige voorkennis, begrip van omstandigheden en variabelen. Diezelfde mening daarna bijstellen als je op feiten gewezen wordt ligt gevoelig en is ingewikkeld. Maargoed ik ga het allemaal niet nog eens voor je uitkauwen dus ik laat het er maar bij
Eerlijk is eerlijk Arthur, die opmerking over je opvoeding heeft wél een aantal zaken in perspectief geplaatst

1 x
There is more to the picture than meets the eye (NY on HH, MM)
Wouterk schreef:Eerlijk is eerlijk Arthur, die opmerking over je opvoeding heeft wél een aantal zaken in perspectief geplaatst

Goh…ik hoor net dat WouterK is uitgesloten van het Thuisfestival. Helaas zonder recht op restitutie. Wie biedt?

1 x
Cask1988 schreef:Wouterk schreef:Eerlijk is eerlijk Arthur, die opmerking over je opvoeding heeft wél een aantal zaken in perspectief geplaatst
Goh…ik hoor net dat WouterK is uitgesloten van het Thuisfestival. Helaas zonder recht op restitutie. Wie biedt?
Haha laat t maar niet op n stemming aankomen, hoewel menigeen nu al uitkijkt naar de kunst van mn dochter. Coinflip wellicht

1 x
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

Hey Wouter,
Ik heb mijn fles Brora nog niet verstuurd naar Arthur.
Zal ik dan die avond naar jou komen? Dan lebberen we hem samen leeg

2 x
Cask1988 schreef:lagalover schreef:Cask1988 schreef:Helemaal mee eens. Echt een gevalletje appels en peren. Sommige mensen zijn zo lekker kortzichtig hè… Niet willen snappen dat slijters binnen Nederlandse prijzen, het NL belastingstelsel en de NL vastgoedmarkt hun boterham moeten verdienen. Enige waar de kortzichtige mens op uit is, is z’n eigen portemonnee. Als het maar ergens op de wereld goedkoper kan, is de hardwerkende NL slijter gelijk duur. Maar wel vooraan willen staan om de exclusieve bottelingen weg te kapen en huilen als ze die niet gegund worden. Gek met zo’n instelling. Niets van aantrekken Corthe world needs dumb people as well..
Ah oke, en mensen die het wél snappen of een mening hebben die ze vormen op basis van een gezond stukje feitenkennis, hebben een slechte opvoeding gehadAfijn, das dus ook gelijk m’n punt. Meningen zijn makkelijk te spuien en nog makkelijker gevormd zonder enige voorkennis, begrip van omstandigheden en variabelen. Diezelfde mening daarna bijstellen als je op feiten gewezen wordt ligt gevoelig en is ingewikkeld. Maargoed ik ga het allemaal niet nog eens voor je uitkauwen dus ik laat het er maar bij
Gaat niet om het wel snappen of mening vormen op basis van feitenkennis; het gaat hem erom dat jij het nodig vindt om mensen te beledigen (kortzichtig, dumb people, ratten) omdat ze een andere mening hebben. Ik heb de indruk dat jij het niet snapt, maar opnieuw, ik neem het je niet kwalijk ...
Laatst gewijzigd door lagalover op 26 Aug 2021, 19:39, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Fat Bastard! schreef:Hey Wouter,
Ja. Doen we. Ik zorg voor augurken en leverworst. Hij kan t doen met label 5. Net zo duur als zn opvoeding

3 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”