Cor - Vinabc schreef::nonoUridium schreef:Zeker! Nette site. En te oordelen naar je wijnen, zien we elkaar wellicht maandag in Bilthoven?
12:00 uur
Wij ook... tot morgen!

Cor - Vinabc schreef::nonoUridium schreef:Zeker! Nette site. En te oordelen naar je wijnen, zien we elkaar wellicht maandag in Bilthoven?
12:00 uur

Cor - Vinabc schreef:Nieuwe website, nieuwe nieuwsbrief. Van een houtje-touwtje-site naar eentje die weer jaren mee kan. Daarom krijg je nu een code voor 10% korting op het hele assortiment als je je inschrijft voor de nieuwsbrief (helemaal onderaan de homepage). We zijn nog wel even bezig alles er op te krijgen, maar veel ib's staan er al in.
http://www.dramshop.nl

Reichenbach schreef:Voor de mensen met een Makro kaart die de voorraad Uigeadail willen aanvullen is de huidige aanbieding (€ 48,39 incl.) misschien wel aantrekkelijk.
Cask1988 schreef:Reichenbach schreef:Voor de mensen met een Makro kaart die de voorraad Uigeadail willen aanvullen is de huidige aanbieding (€ 48,39 incl.) misschien wel aantrekkelijk.
K*t. Had ik nu maar een Makro kaart
Cask1988 schreef:Reichenbach schreef:Voor de mensen met een Makro kaart die de voorraad Uigeadail willen aanvullen is de huidige aanbieding (€ 48,39 incl.) misschien wel aantrekkelijk.
Whisky.jos schreef:Cask1988 schreef:Reichenbach schreef:Voor de mensen met een Makro kaart die de voorraad Uigeadail willen aanvullen is de huidige aanbieding (€ 48,39 incl.) misschien wel aantrekkelijk.
Ik ga vanmiddag. Iemand nog een flesje nodig a 48,39.??
Komen dan wel verzendkosten bij.
Stuur maar pb als ik iemand kan helpen aan een fles.
Breedút_Genietsje schreef:Bijna 25% korting op een Islay whisky!
Raymond CS schreef:Cor - Vinabc schreef:Nieuwe website, nieuwe nieuwsbrief. Van een houtje-touwtje-site naar eentje die weer jaren mee kan. Daarom krijg je nu een code voor 10% korting op het hele assortiment als je je inschrijft voor de nieuwsbrief (helemaal onderaan de homepage). We zijn nog wel even bezig alles er op te krijgen, maar veel ib's staan er al in.
Mooie site Cor![]()
![]()
Cask1988 schreef:Whisky.jos schreef:Cask1988 schreef:K*t. Had ik nu maar een Makro kaart
Ik ga vanmiddag. Iemand nog een flesje nodig a 48,39.??
Komen dan wel verzendkosten bij.
Stuur maar pb als ik iemand kan helpen aan een fles.
Pb gestuurd!
lagalover schreef:Raymond CS schreef:Cor - Vinabc schreef:Nieuwe website, nieuwe nieuwsbrief. Van een houtje-touwtje-site naar eentje die weer jaren mee kan. Daarom krijg je nu een code voor 10% korting op het hele assortiment als je je inschrijft voor de nieuwsbrief (helemaal onderaan de homepage). We zijn nog wel even bezig alles er op te krijgen, maar veel ib's staan er al in.
Mooie site Cor![]()
![]()
Inderdaad, mooie site, maar wel stevige prijzen ....

Moet je ook zien wat die grote dozijnshuivers aan woekerprijzen vragen voor de Springbank 12 of Hazelburn 13.J23 schreef:.... Mocht je dit met grote (internet)shops doen die bekendstaan om lage prijzen en weinig (persoonlijke) service, dan ben m.i. appels en peren aan het vergelijken..