OpiumX schreef:OpiumX schreef:Eerder deze week heb ik een bestelling bij Drankgigant gedaan met hulp van een tijdelijke coupon-code. Ik vind zelf dat Drankgigant met IB's toch wel een groot assortiment heeft voor aantrekkelijke prijzen. Juist de IB's heeft concurrent Drankdozijn dan weer niet. Dus zo slecht doet Drankgigant het nog niet.
Frank
Ok, ik heb mij vergist. Zo goed doet Drankgigant het dus toch niet...
Bij de boven genoemde whisky had ik ook een fles Aureus de Sauternes besteld voor Vaderdag. Nu zit ik nog eens te kijken naar die fles. Wat blijkt: mij is geleverd een Prince de Saint-Aubin Sauternes 2010. En dit zonder vooraf met mij te hebben overlegd. Dat vind ik toch wel slordig. Verder is ook eigenaardig dat ik de Prince helemaal niet terug kan vinden op de website... Heb er maar eens een mailtje aan gewaagd, want ik wil wel weten wat ik nu eigenlijk binnen heb gekregen!
Frank
Vandaag al een reactie per mail gekregen (toch snel!): de Prince blijkt de vervanger van de Aureus en zou van gelijkwaardige kwaliteit moeten zijn. De website zal nog worden aangepast. Is duidelijk, alleen jammer dat zoiets niet vooraf gecommuniceerd wordt.
Frank