TIP! In de aanbieding...

Hier bespreken we Whisky als zijnde de "Gouden Godendrank" in de volle breedte.
OpiumX
Senior
Senior

Re: TIP! In de aanbieding...

Ongelezen berichtdoor OpiumX » 15 Jun 2013, 10:35

OpiumX schreef:
OpiumX schreef:Eerder deze week heb ik een bestelling bij Drankgigant gedaan met hulp van een tijdelijke coupon-code. Ik vind zelf dat Drankgigant met IB's toch wel een groot assortiment heeft voor aantrekkelijke prijzen. Juist de IB's heeft concurrent Drankdozijn dan weer niet. Dus zo slecht doet Drankgigant het nog niet.

Frank

Ok, ik heb mij vergist. Zo goed doet Drankgigant het dus toch niet...

Bij de boven genoemde whisky had ik ook een fles Aureus de Sauternes besteld voor Vaderdag. Nu zit ik nog eens te kijken naar die fles. Wat blijkt: mij is geleverd een Prince de Saint-Aubin Sauternes 2010. En dit zonder vooraf met mij te hebben overlegd. Dat vind ik toch wel slordig. Verder is ook eigenaardig dat ik de Prince helemaal niet terug kan vinden op de website... Heb er maar eens een mailtje aan gewaagd, want ik wil wel weten wat ik nu eigenlijk binnen heb gekregen!

Frank

Vandaag al een reactie per mail gekregen (toch snel!): de Prince blijkt de vervanger van de Aureus en zou van gelijkwaardige kwaliteit moeten zijn. De website zal nog worden aangepast. Is duidelijk, alleen jammer dat zoiets niet vooraf gecommuniceerd wordt.

Frank
0 x

JayDie
Moderator
Moderator

Whiskyweek bij Úw Topslijter

Ongelezen berichtdoor JayDie » 23 Jun 2013, 20:09

Uit de nieuwsbrief:
Úw Topslijter schreef:Van maandag 24 t/m zaterdag 29 juni organiseren wij weer onze jaarlijkse whiskyweek.

Deze speciale actie wordt dit jaar al weer voor de zevende keer gehouden. Klanten vragen steeds wanneer de actie terugkomt. Aan die vraag komen wij graag tegemoet. De aktie is alleen in de winkel te vinden. Indien U deze op wilt laten sturen stuurt U dan even een email naar info@uwtopwhisky.nl en wij nemen contact met U op.

De aanbieding geldt weer voor 25 veelverkochte whiskymerken. Voor elke tweede fles hoeft 1 week lang maar de helft afgerekend te worden. Het kunnen ook twee verschillende merken zijn, áls het maar om deelnemende merken gaat. In dat geval geldt de korting voor het goedkoopste merk.

Whisky wordt in Nederland steeds meer gedronken. Met name voor Malt Whisky en de zogenaamde ‘Premium Brands’ groeit de belangstelling. Úw topSlijter laat graag zo veel mogelijk klanten profiteren. Daarom geldt de aanbieding juist voor de meest verkochte merken, óók in het lagere prijssegment.

Er is maar één nadeel bij al dit voordeel: de actie geldt zo lang de voorraad strekt. Op = Op!
Whiskyweek2013.jpg
Whiskyweek2013.jpg (232.2 KiB) 2377 keer bekeken

0 x
Slainte Mhath ([Slawncha-Va]), John

Afbeelding / Hobbybrouwer / Untappd / Hobbybrouwerij Jusk!

Willem vd K
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Re: Whiskyweek bij Úw Topslijter

Ongelezen berichtdoor Willem vd K » 24 Jun 2013, 10:14

JayDie schreef:Uit de nieuwsbrief:
Úw Topslijter schreef:Van maandag 24 t/m zaterdag 29 juni organiseren wij weer onze jaarlijkse whiskyweek.

Deze speciale actie wordt dit jaar al weer voor de zevende keer gehouden. Klanten vragen steeds wanneer de actie terugkomt. Aan die vraag komen wij graag tegemoet. De aktie is alleen in de winkel te vinden. Indien U deze op wilt laten sturen stuurt U dan even een email naar info@uwtopwhisky.nl en wij nemen contact met U op.

De aanbieding geldt weer voor 25 veelverkochte whiskymerken. Voor elke tweede fles hoeft 1 week lang maar de helft afgerekend te worden. Het kunnen ook twee verschillende merken zijn, áls het maar om deelnemende merken gaat. In dat geval geldt de korting voor het goedkoopste merk.

Whisky wordt in Nederland steeds meer gedronken. Met name voor Malt Whisky en de zogenaamde ‘Premium Brands’ groeit de belangstelling. Úw topSlijter laat graag zo veel mogelijk klanten profiteren. Daarom geldt de aanbieding juist voor de meest verkochte merken, óók in het lagere prijssegment.

Er is maar één nadeel bij al dit voordeel: de actie geldt zo lang de voorraad strekt. Op = Op!
Whiskyweek2013.jpg

Goeie actie zeg! Hopelijk zijn de fillialen er dit keer wél van op de hoogte ;) Ik zie de Smokey Joe er weer tussen staan ;) Mooi ff combineren met een flesje Talisker 10. Goeie deal.
0 x
BAM! - ook op Facebook

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Pellie » 24 Jun 2013, 14:54

Wie zou voor mij een Smokey Joe kunnen regelen bij de topslijter?
Deze heb ik nl. niet in de buurt zitten!! :( :?
0 x

JayDie
Moderator
Moderator

Re: Whiskyweek bij Úw Topslijter

Ongelezen berichtdoor JayDie » 24 Jun 2013, 15:48

Pellie schreef:Wie zou voor mij een Smokey Joe kunnen regelen bij de topslijter?
Deze heb ik nl. niet in de buurt zitten!! :( :?

JayDie schreef:Uit de nieuwsbrief:
Úw Topslijter schreef:De aktie is alleen in de winkel te vinden. Indien U deze op wilt laten sturen stuurt U dan even een email naar info@uwtopwhisky.nl en wij nemen contact met U op.

Bij mij zit er wel een, maar als ik moet verzenden, kunnen zij het net zo goed, toch?
0 x

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Pellie » 24 Jun 2013, 16:23

Hej John,

Dat had ik even gemist over dat mailen.
Heb inmiddels mailtje eruit gedaan, ff wachten nog dus. Iig thanks! :hoedaf
0 x

gadeweerd
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor gadeweerd » 24 Jun 2013, 18:02

http://www.uwtopwhisky.nl/

Tijdelijk geen verzendkosten
0 x
Afbeelding

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Pellie » 24 Jun 2013, 19:27

Ik wou 2 flesjes bestellen, maar betaal dan wel verzendkosten. Daardoor is de kortingsaktie niet rendabel meer.
Dus ik zie er vanaf!
0 x

JayDie
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor JayDie » 25 Jun 2013, 08:42

gadeweerd schreef:http://www.uwtopwhisky.nl/

Tijdelijk geen verzendkosten

...bij besteding van EUR 60,- of meer
0 x

MichelC
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor MichelC » 25 Jun 2013, 19:55

de Gall&Gall ruimt op, als het goed is gaat landelijk het volgende eruit:
- de oude Macallan serie 10yo, 12yo en 15yo fine oak > hiervoor komt de 1824
- de oude Glengoyne serie 10yo, 12yo en 17yo > nieuwe serie op frans eiken
- de Glenfarclas 105,
- de smokehead.

nu kan het per g&g zijn hoe ze dit doen, in het schap totdat het op is of afprijzen voor bv. 25%.
in mijn geval waren ze voor 25% afgeprijsd :) en heb ik de Macallan 12 en Glengoyne 12 meegenomen, maar ik twijvel nog over de Macallan 15 en Glengoyne 17.
0 x

jonker8011
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor jonker8011 » 27 Jun 2013, 13:08

Glengoyne 17 bij drankgigant is 47,50 en bij Gall 60 euro.

Gall moet 25% korting geven om ook maar een beetje concurrerende prijzen te hebben. Mijn devies is mijden als de pest. Zelfs met wilde whiskydagen is Gall nog steeds te duur.
0 x

MichelC
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor MichelC » 27 Jun 2013, 13:28

.....of afprijzen voor bv. 25%.

Dan doen ze ook, ze geven 25% op de uit assortiment whiskies die ik genoemd heb. Nu kan het ook zijn dat ze bij andere G&G's andere whiskies erbij doen voor de uitverkoop.

De Glengoyne 17 ligt voor 45 euro bij de G&G, dit is incl. de 25% korting. Daar kan je weinig van zeggen denk ik. Via de online slijter moet je er nog verzendkosten bij betalen.
0 x

totalatool
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor totalatool » 27 Jun 2013, 14:06

MichelC schreef:
.....of afprijzen voor bv. 25%.

Dan doen ze ook, ze geven 25% op de uit assortiment whiskies die ik genoemd heb. Nu kan het ook zijn dat ze bij andere G&G's andere whiskies erbij doen voor de uitverkoop.

Of helemaal geen enkele korting of aanbieding, zoals bij de G&G bij mij om de hoek.
0 x
Afbeelding

MichelC
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor MichelC » 27 Jun 2013, 14:19

Klopt, daar waarschuwde die man bij mijn G&G voor. Ze mogen zelf bepalen wat ze doen, maar blijf het in de gaten houden want ze hebben nog steeds te maken met een soort van schappenplan en als ze de nieuwe whisky krijgen moet er vroeg of laat iets uit het schap, want het kan er meestal niet bij en misschien dat ze het dan afprijzen.

Bv. bij een andere G&G wisten ze nog nergens van en stonden ze nog in het schap voor de oude prijs.
0 x

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Pellie » 27 Jun 2013, 17:08

Mooie aanbiedingen bij whiskysite.nl, Laphroaig 18yo 49,99, Glenlivet Nadurra cs 36,99, Aberlour A'Bunadh batch44 44,99, Highlandpark 18yo 54,99..bijv........ :o :goedgedaan
0 x

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”