Sterk water met een turfsmaak, echt niet goed. De fles staat ergens in een donker hoekje...
Snap niet dat mensen hier een rating van +80 aan geven, maar jah, WB scores zeggen niet altijd alles
https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... peaty-tang
Ongelezen berichtdoor Bunnakev » 07 Aug 2018, 15:06
Ongelezen berichtdoor Ruud W » 07 Aug 2018, 17:54
19dave91 schreef:Aberlour 10!!!!!!! Niet te pruimen. Heb het een aantal keer geprobeerd en uiteindelijk de fles weggegeven aan een maat van me.
Ongelezen berichtdoor Dre » 07 Aug 2018, 18:22
19dave91 schreef:Aberlour 10!!!!!!! Niet te pruimen. Heb het een aantal keer geprobeerd en uiteindelijk de fles weggegeven aan een maat van me.
Ongelezen berichtdoor 19dave91 » 10 Aug 2018, 21:04
Dre schreef:19dave91 schreef:Aberlour 10!!!!!!! Niet te pruimen. Heb het een aantal keer geprobeerd en uiteindelijk de fles weggegeven aan een maat van me.
Over smaak valt uiteraard verder niet te twisten, maar toch verbaast dit me wel. Aberlour 10 heeft nou toch niet echt een uitgesproken smaak; sherryvat-profiel, vrij licht. Als je dit dan niet te pruimen vindt, mag ik dan voorzichtig concluderen dat je in zijn geheel geen liefhebber van gesherryde whisky's bent?
Ruud W schreef::P19dave91 schreef:Aberlour 10!!!!!!! Niet te pruimen. Heb het een aantal keer geprobeerd en uiteindelijk de fles weggegeven aan een maat van me.
![]()
![]()
Vandaag weer eens aangeschaft ivm fles helaas op.
Heerlijke hobby toch.

Ongelezen berichtdoor Petrovitski » 01 Sep 2018, 22:41
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten