Het is wel een hele flinke korting en een mooie prijs voor een 14-jarige. Ik twijfel wel erg, de spirit van LL heeft wel iets aparts vindt ik, maar ik heb deze (of andere core range) nooit gehad en over LL lees je zoveel wisselende ervaringen. Zie in de ratings ook geen bekenden staan. Iemand ervaring met deze?
TIP! In de aanbieding...
Re: TIP! In de aanbieding...
Het is wel een hele flinke korting en een mooie prijs voor een 14-jarige. Ik twijfel wel erg, de spirit van LL heeft wel iets aparts vindt ik, maar ik heb deze (of andere core range) nooit gehad en over LL lees je zoveel wisselende ervaringen. Zie in de ratings ook geen bekenden staan. Iemand ervaring met deze?
0 x
- SecondHandPants
- Senior

Ik vroeg me hetzelfde af. Klinkt als een goede prijs, en ik heb hele positieve ervaringen met die LL 17yo organic, maar 't is net wat JvR zegt: ik hoor wisselende dingen over andere bottelingen van Loch Lomond. Zie ook niets op Whiskybase over deze versie, vreemd genoeg. Iemand?
0 x
Loch Lomond is niet mijn eerste keus. Kwaliteit schommelt nogal .
Maar aan de andere kant kun je voor 30 euro voor een 14 yo je ook geen buil vallen natuurlijk.
Nu kun je bij Gall en Gall een fles Old Pulteney 12 yo kopen voor 26 euro. Dat is ook aantrekkelijk, als je van Old Pulteney houdt tenminste. Ik vind het wel een aparte whisky die ik altijd in mijn (bescheiden) collectie heb.
Maar aan de andere kant kun je voor 30 euro voor een 14 yo je ook geen buil vallen natuurlijk.
Nu kun je bij Gall en Gall een fles Old Pulteney 12 yo kopen voor 26 euro. Dat is ook aantrekkelijk, als je van Old Pulteney houdt tenminste. Ik vind het wel een aparte whisky die ik altijd in mijn (bescheiden) collectie heb.
0 x
SecondHandPants schreef:Zie ook niets op Whiskybase over deze versie, vreemd genoeg. Iemand?
https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/166751
1 x
- SecondHandPants
- Senior

Jarno schreef:SecondHandPants schreef:Zie ook niets op Whiskybase over deze versie, vreemd genoeg. Iemand?
https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/166751
Ja, die had ik gezien, alleen in de beschrijving bij D12 stond niks over Limousin ... daar staat
"De rijping op refill vaten van Amerikaans eiken en vaten van Frans eiken ..."
0 x
Niet echt een aanbieding deze 25 jarige Mortlach, maar gezien de prijzen, die er voor gevraagd (en betaald) worden toch een optie om over na te denken lijkt mij: https://topmalts.be/gb/whisky/436-mortl ... 4-gm.html#
Geen verzendkosten bovendien.
Geen verzendkosten bovendien.
0 x
Wat vreemd, de prijs schoot bij mij van 231.40 EUR ineens naar 280 EUR en dan worden nog verzendkosten van 6 EUR daar bovenop gerekend. 

0 x
Het gaat hier om een tweede zending uit Albion. Daarbij spelen een sterk GBP en hogere verzendkosten een grote rol en dan is er natuurlijk ook nog de markt...... maar veel geld blijft het wel ja
De prijs die jij noemt is nog van eind vorig jaar
De prijs die jij noemt is nog van eind vorig jaar
0 x
Dat zal inderdaad wel, misschien heb ik vorig jaar dezelfde site een keertje opgezocht maar het was me wel een wonderlijke gewaarwording met die prijs zo floep. 

0 x
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

Fat Bastard! schreef:2 Glen Tallloch's voor €20,00 bij de Mitra
Superrrrrr deal!!!!
1 x
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”