TIP! In de aanbieding...

Hier bespreken we Whisky als zijnde de "Gouden Godendrank" in de volle breedte.
QPO-80-03
Senior
Senior

Re: Makro: Macallan Amber & Sienna

Ongelezen berichtdoor QPO-80-03 » 13 Mei 2013, 21:53

Pier1984 schreef:
Dat is niet duur zeg! Een website als de drankgigant die volgens mij redelijk voordelig is, is met de Sienna toch nog een tientje duurder. Gelukkig is de Makro in de buurt en laat ik nou ook nog een pasje hebben... :hoera

De naam 'Drank-Gigant' zegt alleen iets over de hoeveelheid drank die ze verkopen, helaas zegt het niets over de prijs!

Zou het om de prijs gaan dan hadden ze de 'Dranken-Prijs-Gigant' geheten.
0 x
Iemand zei ooit eens tegen mij: "Blijven lachen, het kan altijd erger."
Ik lachte, wat denk je...... het werd erger!!!

Levenswater
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Levenswater » 13 Mei 2013, 22:36

JayDie schreef:Voor de (Nederlandse) Makro-gangers of mensen met connecties:

Macallan Amber (€ 45,38 incl) en Sienna (€ 59,90 incl)

http://proxy.metro-group.com/Makro_NL/f ... ompage/27/

@Matti: ik zie deze (nog) niet terug in je vinder?

Ha, zag ze ook in de folder staan. Hier ook een pasje, van de week maar eens langs. We hebben weer wat ruimte in de kast...
0 x
Afbeelding

Pier1984
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Pier1984 » 14 Mei 2013, 18:39

QPO-80-03 schreef:
De naam 'Drank-Gigant' zegt alleen iets over de hoeveelheid drank die ze verkopen, helaas zegt het niets over de prijs!

Zou het om de prijs gaan dan hadden ze de 'Dranken-Prijs-Gigant' geheten.

Dat ben ik niet helemaal met je eens. Vaak is alleen drankdozijn voordeliger, maar die hebben wel een veel kleiner assortiment. Voor de wat specialere versies is Drankgigant meestal wel de voordeligste.
0 x

QPO-80-03
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor QPO-80-03 » 14 Mei 2013, 18:53

Pier1984 schreef:
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Vaak is alleen drankdozijn voordeliger, maar die hebben wel een veel kleiner assortiment. Voor de wat specialere versies is Drankgigant meestal wel de voordeligste.

Je hebt helemaal gelijk......

Alleen is het wel jammer dat de speciale versies....

Als je deze dan wil kopen...

Voor die geweldige speciale voordelige prijs.....

Net zijn uitverkocht!

Want... Ze hadden er maar 1.

O sorry 2
0 x
Iemand zei ooit eens tegen mij: "Blijven lachen, het kan altijd erger."
Ik lachte, wat denk je...... het werd erger!!!

Pier1984
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Pier1984 » 14 Mei 2013, 22:34

QPO-80-03 schreef:
Je hebt helemaal gelijk......

Alleen is het wel jammer dat de speciale versies....

Als je deze dan wil kopen...

Voor die geweldige speciale voordelige prijs.....

Net zijn uitverkocht!

Want... Ze hadden er maar 1.

O sorry 2

Tja die echt special releases kan je beter proberen bij een goede slijterij op de kop te tikken. Ze hebben wel gewoon heel veel qua aanbod. Ok genoeg hierover, ik kom net van de Makro en daar kon ik die twee varianten van the Macallan niet vinden en die jongens daar ook niet :Protest Dus binnenkort maar nog een keer langs om te kijken of ze dan wel gevonden kunnen worden :gnif
0 x

Pier1984
Senior
Senior

Re: TIP! In de aanbieding...

Ongelezen berichtdoor Pier1984 » 15 Mei 2013, 20:24

Goed verhaal, de Makro (Hengelo) heeft helemaal niets gekregen! Mijn pa is er eind van de middag even geweest en ze hadden exact 12 flessen Amber (geen Sienna). Deze flessen had de man op de drankafdeling nog 'via via' kunnen krijgen. Gelukkig heeft hij er 2 meegenomen :bigsmile
0 x

Levenswater
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Levenswater » 16 Mei 2013, 22:42

Makro Amsterdam had ze wel, gisteren van beide een fles gehaald. Stonden wel op de wijnafdeling ipv in het schap tussen de andere Whiskies.
0 x
Afbeelding

jonker8011
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor jonker8011 » 12 Jun 2013, 15:39

Misschien een beetje opportunistisch, maar aangezien we alle belangrijke aanbieders van whisky op het forum en in dit draadje hebben: Kan één van jullie die nieuwe The Macallan Ruby niet eens leuk in de aanbieding doen? Voor 130 euro ofzo?

Ik heb eigenlijk geen idee hoe je als handelaar besluit wat er in de aanbieding gaat, dus deze is een beetje onder het motto "nee heb je" :D
Laatst gewijzigd door Piet op 12 Jun 2013, 15:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: The macallan
0 x

Piet
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Piet » 12 Jun 2013, 15:46

jonker8011 schreef: Kan één van jullie die nieuwe The Macallan Ruby niet eens leuk in de aanbieding doen? Voor 130 euro ofzo?

Je had dit al gelezen ?
Mijn favoriet is de Sienna. Ik weet nog niet zeker of ik die nu lekkerder vind dan de Ruby of niet .... maar de Ruby is wel de dubbele prijs ! Wil ze ook nog naast de Glendronach Revival zetten.

Heb je de Sienna al geprobeerd?
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat

OpiumX
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor OpiumX » 12 Jun 2013, 19:07

Eerder deze week heb ik een bestelling bij Drankgigant gedaan met hulp van een tijdelijke coupon-code. Ik vind zelf dat Drankgigant met IB's toch wel een groot assortiment heeft voor aantrekkelijke prijzen. Juist de IB's heeft concurrent Drankdozijn dan weer niet. Dus zo slecht doet Drankgigant het nog niet.

Frank
0 x

jonker8011
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor jonker8011 » 13 Jun 2013, 09:44

Piet schreef:
jonker8011 schreef: Kan één van jullie die nieuwe The Macallan Ruby niet eens leuk in de aanbieding doen? Voor 130 euro ofzo?

Je had dit al gelezen ?
Mijn favoriet is de Sienna. Ik weet nog niet zeker of ik die nu lekkerder vind dan de Ruby of niet .... maar de Ruby is wel de dubbele prijs ! Wil ze ook nog naast de Glendronach Revival zetten.

Heb je de Sienna al geprobeerd?

Ik had jouw reviews nog niet gelezen. Ik ben bij een van de masterclasses van Sietse geweest waar ik ze alle drie heb geproefd, en ik was lang niet zo positief over de Sienna als jij. Mijn tasting notes waren meer fruit, en minder kruiden dan wat ik bij jou lees. Wat me tegenviel was vooral dat eigenlijk niet te proeven is dat het ooit in de buurt van eiken is geweest. Super fruitig, mooie smaak, en ik ben altijd gek op bloemen in de neus, maar het deed me vooral denken aan de Fine Oak 15, maar dan jonger en 20 euro duurder. De Ruby vond ik met grote afstand de beste uit de range, gewoon een klassieke sherried Macallan. Maar ik vind het moeilijk om hem op waarde te schatten zonder vergelijkingsmateriaal. Dus we wilden hem gaan proeven naast de Macallan 18 1994, 1984, 10 yo CS en Glendronach Revival. Kijken waar ie in het spectrum komt. Maar ja, die prijsstelling is tamelijk onaangenaam.

BTW, heb jij nou in mijn bericht "the" voor Macallan gezet? Ik hoop wel dat je daar een bonus van Sietse voor krijgt...
0 x

Piet
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Piet » 13 Jun 2013, 10:26

jonker8011 schreef:BTW, heb jij nou in mijn bericht "the" voor Macallan gezet? Ik hoop wel dat je daar een bonus van Sietse voor krijgt...

Sterker nog ik heb er The Macallan voor gezet en het onderstreept (zie: Laatst bijgewerkt). Normaliter staan hier geen vragen naar leveranciers en zou het zo maar in het niet kunnen verdwijnen. Daarom ook even de context aangegeven. Jij sprak alleen over Ruby 8-)
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat

DrankDozijn
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor DrankDozijn » 13 Jun 2013, 10:36

Wellicht ten overvloede beste Whisky drinkers:

Maar we hebben de JW Blue Label, Porsche Edition in de aanbieding...
De prijs is een kleine kwinkslag naar één van de meest precieuze Porsche's ooit gebouwd:
€ 109,11

We hebben de verpakking even goed bekeken, wij vinden het in ieder geval super strak!

Gr,

DrankDozijn
0 x
Afbeelding

jonker8011
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor jonker8011 » 13 Jun 2013, 13:46

Piet schreef:
jonker8011 schreef:BTW, heb jij nou in mijn bericht "the" voor Macallan gezet? Ik hoop wel dat je daar een bonus van Sietse voor krijgt...

Sterker nog ik heb er The Macallan voor gezet en het onderstreept (zie: Laatst bijgewerkt). Normaliter staan hier geen vragen naar leveranciers en zou het zo maar in het niet kunnen verdwijnen. Daarom ook even de context aangegeven. Jij sprak alleen over Ruby 8-)

Ah cool. Handig zo'n moderator die met de mensen meedenkt :-)
0 x

OpiumX
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor OpiumX » 14 Jun 2013, 20:09

OpiumX schreef:Eerder deze week heb ik een bestelling bij Drankgigant gedaan met hulp van een tijdelijke coupon-code. Ik vind zelf dat Drankgigant met IB's toch wel een groot assortiment heeft voor aantrekkelijke prijzen. Juist de IB's heeft concurrent Drankdozijn dan weer niet. Dus zo slecht doet Drankgigant het nog niet.

Frank

Ok, ik heb mij vergist. Zo goed doet Drankgigant het dus toch niet...

Bij de boven genoemde whisky had ik ook een fles Aureus de Sauternes besteld voor Vaderdag. Nu zit ik nog eens te kijken naar die fles. Wat blijkt: mij is geleverd een Prince de Saint-Aubin Sauternes 2010. En dit zonder vooraf met mij te hebben overlegd. Dat vind ik toch wel slordig. Verder is ook eigenaardig dat ik de Prince helemaal niet terug kan vinden op de website... Heb er maar eens een mailtje aan gewaagd, want ik wil wel weten wat ik nu eigenlijk binnen heb gekregen!

Frank
0 x

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”