https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... y-2003-win
T was een mooie.
Groet Cor

pyro-tukker schreef:Gister een macallan 12 - sherry oak cask geopend. Echt een lekkere whisky en met de huidige prijzen begint Macallan goedkoop te worden!

cor0566 schreef:pyro-tukker schreef:Gister een macallan 12 - sherry oak cask geopend. Echt een lekkere whisky en met de huidige prijzen begint Macallan goedkoop te worden!
Goed om te horen dat ie smaakt, maar als je dit goedkoop noemt, waar begint dan duur !
Groet Cor
pyro-tukker schreef:Gister een macallan 12 - sherry oak cask geopend. Echt een lekkere whisky en met de huidige prijzen begint Macallan goedkoop te worden!

Cask1988 schreef:pyro-tukker schreef:Gister een macallan 12 - sherry oak cask geopend. Echt een lekkere whisky en met de huidige prijzen begint Macallan goedkoop te worden!
Smaken verschillen, dat voorop maar als je de woorden Macallan, goedkoop en echt lekker in 1 zin weet te gebruiken dan heb ik nog wel wat flesjes staan die jij voor ‘een vriendenprijs’ je over mag nemen hoor!

Cask1988 schreef:pyro-tukker schreef:Gister een macallan 12 - sherry oak cask geopend. Echt een lekkere whisky en met de huidige prijzen begint Macallan goedkoop te worden!
Smaken verschillen, dat voorop maar als je de woorden Macallan, goedkoop en echt lekker in 1 zin weet te gebruiken dan heb ik nog wel wat flesjes staan die jij voor ‘een vriendenprijs’ je over mag nemen hoor!

Reichenbach schreef:Leeg: een standaard Loch Lomond blend.
Ik had het moeten weten; inmiddels veel te simpel geworden. Er gebeurd gewoon niets; niets goeds of opmerkelijks, maar ook niets fout.
Dan maar inzetten als materiaal om wat te experimenteren en met meer uitgesproken materiaal te mengen. Met een scheutje Laphroaig of zelfs rioja werd het al veel spannender.
Volgende keer beter nadenken voor ik iets koop.

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Iain87 en 34 gasten