Koopje voor 50

Dram The Man schreef:Ben niet heel zeker als dit een tip is maar ik heb alvast een flesje gekocht.
Hij heeft er nog een twintigtal te koop.
Een Bruichladdich Private Cask te koop op 2dehands.
Deze dus.
Roland... schreef:Dram The Man schreef:Ben niet heel zeker als dit een tip is maar ik heb alvast een flesje gekocht.
Deze dus.
Altijd erg leuk zulke bottelingen. Helaas ben ik geen sherry liefhebber...

kekno schreef:
Helaas moet ik in belgische prijzen rekenen
WhiskyLiam schreef:kekno schreef:
Helaas moet ik in belgische prijzen rekenen
Ik de Duitse https://drankdozijn.de/artikel/fles-por ... -2011-70cl
Oneerlijk voor m'n Belgische en Nederlandse vrinden!

Cask1988 schreef:Roland... schreef:Dram The Man schreef:Ben niet heel zeker als dit een tip is maar ik heb alvast een flesje gekocht.
Deze dus.
Nette prijs maar via die site zou ik niet zo snel bestellen.. ik vind de prijs daarnaast te mooi om waar te zijn. Heb zelf ook een 2 tal private cask bottelingen 1st fill bourbon en een 1 1st fill sherry. Die dingen zijn imho echt meer waard dan dat.

Dram The Man schreef:Cask1988 schreef:Roland... schreef:
Nette prijs maar via die site zou ik niet zo snel bestellen.. ik vind de prijs daarnaast te mooi om waar te zijn. Heb zelf ook een 2 tal private cask bottelingen 1st fill bourbon en een 1 1st fill sherry. Die dingen zijn imho echt meer waard dan dat.
Alles ok, vandaag de fles goed ontvangen.

Nickvanderlinde298 schreef:Voor de Macallan fans onder ons, de NO 6 is aangekomen bij DD voor € 105.
Geen BFYB maar er zullen genoeg mensen zijn die hun verzameling hiermee willen aanvullen.

brayen27 schreef:Nickvanderlinde298 schreef:Voor de Macallan fans onder ons, de NO 6 is aangekomen bij DD voor € 105.
Geen BFYB maar er zullen genoeg mensen zijn die hun verzameling hiermee willen aanvullen.
Uitverkocht
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Rien68 en 20 gasten