Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?
Re: Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen
Liep naast de AH de Gall in, wilde even iets simpels toevoegen in de kast...kwam naar buiten met 4x 200ml standaardbottelingen: Caol Ila, Dalwhinnie, The Glenlivet enne een Jack D.
0 x
Gisteren voor m'n verjaardag gehad:
Singleton of Dufftown 12yo
Imperial 17yo Ultimate v.Wees
Singleton of Dufftown 12yo
Imperial 17yo Ultimate v.Wees
0 x
-
HelterSkelter
- Actief lid

henri schreef:check hun site ook eens, af en toe best leuke aanbiedingen
Yep... meteen gedaan.... deze zaak krijgt over een maand of twee, drie mijn persoontje over de vloer..
0 x
Jeronimoss schreef:Ik heb mezelf vandaag een Benriach 15yrs Pedro Ximinez gegeven
Lijkt deze wat op de Glendronach 15 revival? Hier heb ik mn oog ook op laten vallen.
0 x
- Jeronimoss
- Senior

Mel schreef:Jeronimoss schreef:Ik heb mezelf vandaag een Benriach 15yrs Pedro Ximinez gegeven
Lijkt deze wat op de Glendronach 15 revival? Hier heb ik mn oog ook op laten vallen.
Die Glendronach heb ik nog niet geproefd. De Benriach nu wel. Erg lekker!
0 x
Aberlour 15 YO Select Cask Reserve
Dailuaine 16 YO
Glendronach 14 YO Sauternes Finish
Glendronach 15 YO Revival (2x)
Glendronach 18 YO
Glenfarclas 105
Highland Park Svein
Laphroaig 18 YO
Springbank 12 YO Cask Strength (2x)
Tullibardine Port Finish
Vooral herbevoorrading, hier zullen niet veel verrassingen (in positieve danwel negatieve zin) tussen zitten.
Dailuaine 16 YO
Glendronach 14 YO Sauternes Finish
Glendronach 15 YO Revival (2x)
Glendronach 18 YO
Glenfarclas 105
Highland Park Svein
Laphroaig 18 YO
Springbank 12 YO Cask Strength (2x)
Tullibardine Port Finish
Vooral herbevoorrading, hier zullen niet veel verrassingen (in positieve danwel negatieve zin) tussen zitten.
Laatst gewijzigd door Kay op 23 Sep 2013, 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Een The Glenlivet 12yo aangeschaft en een sample Old Pulteney 21yo
0 x
Als alles goed gaat, tis wachten op de bevestiging, nog een flesje bowmore tempest batch 1.. kon ik niet laten liggen. Fantastische whisky.
0 x
BWhisky schreef:Als alles goed gaat, tis wachten op de bevestiging, nog een flesje bowmore tempest batch 1.. kon ik niet laten liggen. Fantastische whisky.
allee hopla, goed nieuws
0 x
- Willem vd K
- Whisk(e)y goeroe

BWhisky schreef:Als alles goed gaat, tis wachten op de bevestiging, nog een flesje bowmore tempest batch 1.. kon ik niet laten liggen. Fantastische whisky.
Mooi! Ik heb zelf batch 3 gehad en ik moet zeggen dat ik fan ben
0 x
-
Alwin
- Senior

Willem vd K schreef:BWhisky schreef:Als alles goed gaat, tis wachten op de bevestiging, nog een flesje bowmore tempest batch 1.. kon ik niet laten liggen. Fantastische whisky.
Mooi! Ik heb zelf batch 3 gehad en ik moet zeggen dat ik fan benBatch 1, 2 en 4 zou ik ook zeker graag nog eens aanschaffen.
Ik heb mij batch 4 aangeschaft ter vervanging van batch 2 , maar vind hem veel minder goed dan de 2.
Gr Alwin
0 x
'T is ondertussen bevestigd, me happy
.
Heb wel 29€ meer betaald nu dan voor dezelfde fles in 2009 toen 'ie uitkwam... Ondertussen is wel gebleken dat het de beste batch is ( tot nu toe ).
Sowieso gaat deze een eindje in de kast, heb nog een batch 1 open. Het idee om binnen X aantal jaar nog een batch 1 boven te kunnen halen doet me nu al watertanden
Heb wel 29€ meer betaald nu dan voor dezelfde fles in 2009 toen 'ie uitkwam... Ondertussen is wel gebleken dat het de beste batch is ( tot nu toe ).
Sowieso gaat deze een eindje in de kast, heb nog een batch 1 open. Het idee om binnen X aantal jaar nog een batch 1 boven te kunnen halen doet me nu al watertanden

0 x
Vandaag uit mn werk naar van Wees gereden in Amersfoort. Ik wilde graag eens een Ultimate proberen. Het was nog behoorlijk lastig om er eentje te kiezen. Ik ging namelijk zonder wishlist heen. Erg leuke winkel en erg leuk geholpen. Ik heb puur op de gok de volgende fles aangeschaft:
Dailuaine 1997 15yr (cask 6017, fles 143 v/d 351)
Vanavond eens rustig proeven. De volgende keer maar eerst wat beter verdiepen thuis en dan iets gerichter een keuze maken.
Dailuaine 1997 15yr (cask 6017, fles 143 v/d 351)
Vanavond eens rustig proeven. De volgende keer maar eerst wat beter verdiepen thuis en dan iets gerichter een keuze maken.
0 x
Was vanmiddag bij de slijter en zag nog een Laphroaig 10yo CS staan. Ik had er nog een dichte fles van staan maar dat was een goeie reden om er 1 open te maken en te proeven natuurlijk 

0 x
Mel schreef:...Dailuaine 1997 15yr (cask 6017, fles 143 v/d 351)...
Dailuaine volgens Whisky geclassificeerd, David Wishart, de Schotse Single Malt met de meeste body !
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”