edwin5 schreef:Super tip Henri thhnx! Beiden besteld.
Ben benieuwd.
ja allemaal leuk en aardig.. maar ik dacht dat jij mijn lijst nog eens ging doorlopen..

edwin5 schreef:Super tip Henri thhnx! Beiden besteld.
Ben benieuwd.

edwin5 schreef:Heb ik gedaan heb je een prachtige lijst gestuurd voor mijn collega! Offff wacht hij hangt nog in mijn postvak uit, je ziet hem morgen langskomen. Lekker lekker.
henri schreef:edwin5 schreef:Heb ik gedaan heb je een prachtige lijst gestuurd voor mijn collega! Offff wacht hij hangt nog in mijn postvak uit, je ziet hem morgen langskomen. Lekker lekker.
jouw postvak uit, zou moeten betekenen mijn postvak in, welke datum en welke tijd? dan check ik ff
( is je postbus niet te vol? max 200 )
mikf schreef:henri schreef:edwin5 schreef:Heb ik gedaan heb je een prachtige lijst gestuurd voor mijn collega! Offff wacht hij hangt nog in mijn postvak uit, je ziet hem morgen langskomen. Lekker lekker.
jouw postvak uit, zou moeten betekenen mijn postvak in, welke datum en welke tijd? dan check ik ff
( is je postbus niet te vol? max 200 )
Postvak uit betekend nog niet verzonden, zal dus niet in je postvak in staan. Edwin heeft wel werk aan winkel om het mailtje er uit te krijgen
edwin5 schreef:Ik zal me daar zeker niet aan wagen.. Wat ik wel weet is dat ik je lijst hier voor me neus heb.
Ik neem contact met je op in de pb.

henri schreef:dit vind ik dan wel weer een hele leuke aanbieding..
https://www.theoldpipe.com/nl/samples/
heb beide sets zelf maar besteld, zullen vast geen hoogvliegers zijn, maar voor het geld krijg je dikke waarde als ik zo snel bekijk.
doe er je voordeel mee
fjharms schreef:henri schreef:dit vind ik dan wel weer een hele leuke aanbieding..
https://www.theoldpipe.com/nl/samples/
heb beide sets zelf maar besteld, zullen vast geen hoogvliegers zijn, maar voor het geld krijg je dikke waarde als ik zo snel bekijk.
doe er je voordeel mee
Ik had deze setjes ook besteld, en vandaag opgehaald.
Ze waren compleet overrompeld door de vraag naar deze setjes! Ze hadden gedacht misschien 10 à 15 setjes in totaal te verkopen, maar het liep echt storm. Ze moesten dus eerst nieuwe flesjes aanschaffen, en gaan dan wellicht nog andere setjes aanbieden.

Tris schreef:Ik wilde donderdag ook nog bestellen maar vanaf dan tot nu ligt de hele website eruit.![]()
Ben benieuwd wat er uiteindelijk in de pakketjes zit, geniet ervan heren!

pascaldo schreef:<...>
Alleen zie ik de setjes niet meer op de homepage staan.
tris schreef:Ben benieuwd wat er uiteindelijk in de pakketjes zit, geniet ervan heren!
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: RobinK en 21 gasten