Net even een Highland Park 18 ontzegeld en een dram gepakt. Die laat ik nog even laat staan. Hij ruikt alvast goed.

GJR schreef:Op dit moment, na vier weken geen alcohol gedronken te hebben, mezelf een Chieftain's Ardbeg 12 year old dual cask ingeschonken : Weer genieten.....
Gisteren een fles Whisky gekocht The BenRiach 15 jaar oud ,finnish op Tawny Port.
Mark schreef:- Balvenie Tun 1401,
Op het stickertje - gemaakt met een labelwriter - stond ook alleen "Laphroaig 2000 46%". Het flesjes was 'verzegeld' met een 'touwtjes plakband' (filament?). Ik vermoed dat het de Laphroaig 2000 46% 10yo van Van Wees - The Ultimate was...? Een mooie dram in ieder geval. Ik heb veel waardering voor Laphroaig!JayDie schreef:
- The Balvenie 17yo Peated Cask, 43%
- Grant's 18yo Port Finish, 40%
- Grant's 25yo
- Laphroaig 2000 46%.
Ik weet niet (zeker) meer van wie ik die Laphroaig als sample gehad heb. René?Op het stickertje - gemaakt met een labelwriter - stond ook alleen "Laphroaig 2000 46%". Het flesjes was 'verzegeld' met een 'touwtjes plakband' (filament?). Ik vermoed dat het de Laphroaig 2000 46% 10yo van Van Wees - The Ultimate was...? Een mooie dram in ieder geval. Ik heb veel waardering voor Laphroaig!

I_SPEY schreef:JayDie schreef:
- The Balvenie 17yo Peated Cask, 43%
- Grant's 18yo Port Finish, 40%
- Grant's 25yo
- Laphroaig 2000 46%.
Ik weet niet (zeker) meer van wie ik die Laphroaig als sample gehad heb. René?Op het stickertje - gemaakt met een labelwriter - stond ook alleen "Laphroaig 2000 46%". Het flesjes was 'verzegeld' met een 'touwtjes plakband' (filament?). Ik vermoed dat het de Laphroaig 2000 46% 10yo van Van Wees - The Ultimate was...? Een mooie dram in ieder geval. Ik heb veel waardering voor Laphroaig!
Ja, John, gezien dat plakband moet dat van mij afkomstig zijn! Lekker, hè

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 80 gasten