Piet schreef:En ze kent haar whiskiesIrpel schreef:Dochterlief kent me nu al door en door.
Ja Piet, het is maar zoals je ze opvoed hè.
henri schreef:zo jong en dan al kennis van whisky, de jeugd van tegenwoordig. waar gaat het hen met de wereld?

Piet schreef:En ze kent haar whiskiesIrpel schreef:Dochterlief kent me nu al door en door.
henri schreef:zo jong en dan al kennis van whisky, de jeugd van tegenwoordig. waar gaat het hen met de wereld?

Matti schreef:Pellie schreef:Een Benromach 10yo, Kilkerran batch3 ( work in progress3) en een Naked Grousse
Prijs-kwaliteit toppers alle drie! Goed bezig

Matti schreef:1x Laphroaig Cairdeas Port wood edition
[...]
1x Laphroaig Cask Strength Batch 004
Matti schreef:Matti schreef:1x Laphroaig Cairdeas Port wood edition
[...]
1x Laphroaig Cask Strength Batch 004

Soundwave schreef:Zojuist voor mijn verjaardag van mijn vrouw, schoonouders en wat vrienden een Invergordon 46yo 1966 van A.D. Rattray gekregen. Heerlijk!!!![]()
Soundwave schreef:Zojuist voor mijn verjaardag van mijn vrouw, schoonouders en wat vrienden een Invergordon 46yo 1966 van A.D. Rattray gekregen. Heerlijk!!!![]()

Matti schreef:Soundwave schreef:Zojuist voor mijn verjaardag van mijn vrouw, schoonouders en wat vrienden een Invergordon 46yo 1966 van A.D. Rattray gekregen. Heerlijk!!!![]()
Sodeknoepers.
(Hadden ze dat zelf bedacht of had je ze even ingefluisterd?)
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten