TIP! In de aanbieding...

Hier bespreken we Whisky als zijnde de "Gouden Godendrank" in de volle breedte.
Matti
Moderator
Moderator

Re: TIP! In de aanbieding...

Ongelezen berichtdoor Matti » 28 Feb 2013, 13:19

totalatool schreef:Ik bestel niet vaak twaalf flessen ineens. ;)

Je hoeft er geen 12 te bestellen, de verzendkosten zijn al 1 euro minder met maar 1 fles en dat loopt alleen maar verder uit elkaar met meer flessen (drankgigant rekent een extra stukje verzendkosten per extra fles).

p.s. Ik heb geen voorkeur overigens, gisteren nog de Glendronach CS besteld bij drankgigant :)
0 x
Matthijs, whiskynerd.

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Pellie » 28 Feb 2013, 13:36

Matti schreef:

Je hoeft er geen 12 te bestellen, de verzendkosten zijn al 1 euro minder met maar 1 fles en dat loopt alleen maar verder uit elkaar met meer flessen (drankgigant rekent een extra stukje verzendkosten per extra fles).

p.s. Ik heb geen voorkeur overigens, gisteren nog de Glendronach CS besteld bij drankgigant :)

Waar staat die Glendronach CS dan op de site. Ik zie hem niet staan of is uitverkocht?

Edit: ik zie hem al staan. Niet als je op glendronach zoekt, maar als je een andere fles aanklikt dan komt ie zichtbaar onder "anderen kochten ook". Wel raar overigens.
0 x

Matti
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Matti » 28 Feb 2013, 13:47

Pellie schreef:Waar staat die Glendronach CS dan op de site. Ik zie hem niet staan of is uitverkocht?

Edit: ik zie hem al staan. Niet als je op glendronach zoekt, maar als je een andere fles aanklikt dan komt ie zichtbaar onder "anderen kochten ook". Wel raar overigens.

Als ik op glendronach zoek (zoekveld bovenaan) staat hij als laatste in de resultaten.

Edit: maar als je via het filter-systeem (links) gaat staat hij er inderdaad niet tussen. Dat heb ik wel vaker gezien bij drankgigant, ze koppelen hun aanbiedingen niet altijd goed...
0 x
Matthijs, whiskynerd.

totalatool
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor totalatool » 28 Feb 2013, 14:04

Matti schreef:

Ik weet er alles van, maar als het slechts om een fles of twee gaat, die al in de aanbieding zijn en waarbij je nu min of meer gratis verzending krijgt, dan is het zeker interessant. En inderdaad, het assortiment is niet gelijk aan dat van D12...
0 x
Afbeelding

MichelC
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor MichelC » 04 Mar 2013, 12:31

Weet iemand wanneer komen de nieuwe aanbiedingen van de Drankgigant komen? Ik dacht dat de huidige afgelopen zondag zouden aflopen en misschien vandaag wel nieuwe aanbiedingen zouden staan.
0 x

Otje
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Otje » 04 Mar 2013, 13:04

MichelC schreef:Weet iemand wanneer komen de nieuwe aanbiedingen van de Drankgigant komen? Ik dacht dat de huidige afgelopen zondag zouden aflopen en misschien vandaag wel nieuwe aanbiedingen zouden staan.

Meestal op donderdag.
0 x
Afbeelding
I'd rather drink from the grain than the grape...

MichelC
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor MichelC » 04 Mar 2013, 13:10

dank u :hoedaf
ook, gelijk maar ingeschreven voor de nieuwsbrief
0 x

Willem vd K
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Re: Wat wordt je volgende fles aankoop cq aanwinst?

Ongelezen berichtdoor Willem vd K » 05 Mar 2013, 09:07

JayDie schreef:Van-de-week een Smokey Joe halen, een vatted malt van Islay. 46%, NCF. In de aanbieding bij uw topslijter 8-)

Heb je iets meer info? Ik zie de aanbieding niet op de site? :)
0 x
BAM! - ook op Facebook

JayDie
Moderator
Moderator

Re: Wat wordt je volgende fles aankoop cq aanwinst?

Ongelezen berichtdoor JayDie » 05 Mar 2013, 09:48

Willem vd K schreef:
JayDie schreef:Van-de-week een Smokey Joe halen, een vatted malt van Islay. 46%, NCF. In de aanbieding bij uw topslijter 8-)

Heb je iets meer info? Ik zie de aanbieding niet op de site? :)

http://www.uwtopslijter.nl/ > Onderaan "Malt van de Maand" > http://www.uwtopslijter.nl/aanbiedingen ... aspx?id=96
0 x
Slainte Mhath ([Slawncha-Va]), John

Afbeelding / Hobbybrouwer / Untappd / Hobbybrouwerij Jusk!

MichelC
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor MichelC » 06 Mar 2013, 21:38

JayDie schreef:
MichelC schreef:Er zijn een aantal mensen op Amazon.co.uk die een hele boel boeken dumpen tegen 1 cent en je hoeft alleen de verzendkosten te betalen.

Om de een of andere manier wekt dit bij mij argwaan...? Iemand ervaring?

nou ik heb vandaag de boeken binnen gekregen, is goed gegaan.
in één boek een scheurtje in de hoesomslag, maar jah wat wil je voor 1 cent :P
0 x

JayDie
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor JayDie » 07 Mar 2013, 08:16

Nog snap ik niet waarom je als verkoper de moeite neemt voor 1 cent... Je moet dan echt de gedachte hebben: "Ik kan ze weggooien of ik maak nog iemand anders blij en zet ze op internet ipv naar de kringloop"... Op internet heb je er ook nog eens meer werk aan (geregel met geld, inpakken, verzenden, etc.)

Enne... krasje, deukje, scheurtje: het zijn 2e hands boeken, toch?
0 x
Slainte Mhath ([Slawncha-Va]), John

Afbeelding / Hobbybrouwer / Untappd / Hobbybrouwerij Jusk!

MichelC
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor MichelC » 07 Mar 2013, 09:08

ja, klopt en voor tweedehands vind ik ze helemaal niet slecht.

Ik bedacht mij ook zo, misschien is het iemand die zo ongelovelijk veel boeken heeft en ze niet kwijt kan, gewoon aan het dumpen is...want weggooien (zoals je al zegt) is zonde en je maakt er iemand nog blij mee.
Dat hij partijen opkoopt en weer doorverkoopt voor weinig of een tijdelijke verkoop/opruiming

Ik zou zeggen, vraag niet hoe het kan....maar profiteer er van :duimop
Ik ben iig, een boel leuke boeken rijker van Dave Broom, Charles Maclain en Jim Murray

De boeken zaten in witte bubbel enveloppen, ong. per drie verpakt...dus opzich best netjes.
Amazon zelf doet er altijd van die kartonnen vouw dingen opheen met scheurstrip.
0 x

totalatool
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor totalatool » 07 Mar 2013, 10:11

JayDie schreef:Nog snap ik niet waarom je als verkoper de moeite neemt voor 1 cent... Je moet dan echt de gedachte hebben: "Ik kan ze weggooien of ik maak nog iemand anders blij en zet ze op internet ipv naar de kringloop"... Op internet heb je er ook nog eens meer werk aan (geregel met geld, inpakken, verzenden, etc.)

Enne... krasje, deukje, scheurtje: het zijn 2e hands boeken, toch?

Zo moeilijk lijkt me dit toch echt niet. Hij rekent per boek meer verzendkosten dan hij betaalt, dus daar verdient hij op. En zelfs als hij er dan nauwelijks op verdient, dan hoopt hij wellicht dat je, nu je toch bezig bent, ook een paar boeken in je mandje doet waar hij wel aan verdient. Plus nog wat extra verzendkosten uiteraard. ;)
0 x
Afbeelding

MichelC
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor MichelC » 07 Mar 2013, 11:05

klopt, zoals ik eerder aangaf rekent hij iets meer verzendkosten dan amazon, waar amazon zo'n 3 pond kost afhankelijk van de hoeveelheid/gewicht, vraagt hij 4 pond per boek.

Amazon doet aan combineren van zendingen (hoewel ze nog wel eens de zending willen splitsen en dit voor eigen rekening nemen)

Goed, die kerel van World of Books zal er ook wel aan verdienen en daar vind ik niks mis mee en slim gevonden...hij blij, ik blij en good luck to him...toch

des al niet te min heb ik in totaal een zooi boeken voor weinig geld.
0 x

OpiumX
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor OpiumX » 09 Mar 2013, 09:22

Of het wordt door een boze ex-vrouw verkocht... Dan dumpt ze niet alleen hem, maar ook zijn boeken :gnif

Frank
0 x

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”