Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?
Re: Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen
Ik sta op het punt de trotse eigenaar te worden van (ten tijde van botteling) 3,5 liter Longmorn 2013 en 4,5 liter Mortlach 2002. Pretmomentjes incoming ieder jaar tussen nu en 2016-17 voor de Mortlach en minstens 2023 voor de Longmorn.

0 x
Matthijs, whiskynerd.
Toe maar weer
Als ik ooit een flesje kan afnemen hou ik me aanbevolen....

0 x
- Banzai
- Whisk(e)y goeroe

I_SPEY schreef:Afgelopen vrijdag, de 7e dus, 2 besteld per mail! Zijn onderweg! Inderdaad 'n koopje, hoor!Matti schreef:Banzai schreef:Ik vind de Cairdeas een absoluut koopje. 47 pond voor deze heerlijke Islay is zeker niet te duur. Ik heb er ondertussen spijt van dat ik er niet meer meegenomen heb.
Ik had er goede dingen over gehoord en ben een groot Laphroaig-fan, dus was eigenlijk een no-brainer. (Al dacht mijn bankrekening daar anders over).
Volgens Laphroaig zelf waren vier uur geleden al 60% van de flessen verkocht.
Je zal er zeker geen spijt van krijgen

0 x
Matti schreef:Ik sta op het punt de trotse eigenaar te worden van (ten tijde van botteling) 3,5 liter Longmorn 2013 en 4,5 liter Mortlach 2002. Pretmomentjes incoming ieder jaar tussen nu en 2016-17 voor de Mortlach en minstens 2023 voor de Longmorn.
Wordt een leuk project, druk bezig met de laatste loodjes om het rond te krijgen....
0 x
Diverse Ardbogs en enkele vaten whisky
0 x
OpiumX schreef:Net besteld bij Drankgigant:
01 x Signatory Unchillfiltered 1995 Imperial 16 years old, from casks 50324 and 50325.
Frank
En hij is binnen
Frank
0 x
GJR schreef:Diverse Ardbogs en enkele vaten whisky
0 x
Matthijs, whiskynerd.
Vandaag een dagje naar Leiden geweest. Uiteraard ook even een bezoek gebracht aan De Druiventuin/whiskysite
Na een leuk gesprek met de eigenaar ben ik uiteindelijk weer terug naar Leeuwarden gegaan met een Glenfarclas 105
Na een leuk gesprek met de eigenaar ben ik uiteindelijk weer terug naar Leeuwarden gegaan met een Glenfarclas 105

0 x
en ook al geproefd?
ik heb diezelfde vandaag binnengekregen en ongeveer 1 uur geleden ook geproefd.
moet zeggen dat deze mij zeer in de smaak valt
en jou?
ik heb diezelfde vandaag binnengekregen en ongeveer 1 uur geleden ook geproefd.
moet zeggen dat deze mij zeer in de smaak valt
en jou?
0 x
- Soundwave
- Whisk(e)y goeroe

Lekker hoor de 105, veel waar voor je geld. Zelf net weer een Hybrid ingeschonken (fles begint wel op te raken). Vond hem een week na openen beter geworden, maar ik weet niet of mijn smaak wat mankeert vandaag of dat mijn glas besmet was, maar hij smaakte me vandaag echt helemaal niet meer
Van een pak em beet 87 (ja ik was aanvankelijk erg enthousiast) gedaald naar een 73 als ik hem nu zou moeten scoren, heel typisch...
0 x
- Amrut Fusion
- Laphroaig 10 yo
- Caol Ila 12 yo
Lastig om ze nog niet te openen. Maar goed, ooit wordt het weer weekend en dan...
Benieuwd naar de Amrut bovenal.
- Laphroaig 10 yo
- Caol Ila 12 yo
Lastig om ze nog niet te openen. Maar goed, ooit wordt het weer weekend en dan...
Benieuwd naar de Amrut bovenal.
0 x
- Banzai
- Whisk(e)y goeroe

Ik sta in de startblokken voor de Karuizawa 1981 for Belgium dit weekend!! 

0 x
- Willem vd K
- Whisk(e)y goeroe

M'n fles Maker's Mark was op geraakt, en ik ben er achter gekomen dat ik toch af en toe een "bourbon momentje" heb. Er moest dus wel een Amerikaanse fles in de kast blijven staan. Ik heb dus gisteren op aanraden van meerderen een fles Buffalo Trace gekocht. Ik ben benieuwd.
0 x
Willem vd K schreef:M'n fles Maker's Mark was op geraakt, en ik ben er achter gekomen dat ik toch af en toe een "bourbon momentje" heb. Er moest dus wel een Amerikaanse fles in de kast blijven staan. Ik heb dus gisteren op aanraden van meerderen een fles Buffalo Trace gekocht. Ik ben benieuwd.
Kun je niet fout mee gaan als je een bourbon momentje hebt. Vind 'm eigenlijk beter dan Makers Mark.
0 x
Banzai schreef:Ik sta in de startblokken voor de Karuizawa 1981 for Belgium dit weekend!!
Jij gaat dus ook naar de opendeur van tasttoe veronderstel ik?
0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”