TIP! In de aanbieding...

Hier bespreken we Whisky als zijnde de "Gouden Godendrank" in de volle breedte.
Kapre
Senior
Senior

Re: TIP! In de aanbieding...

Ongelezen berichtdoor Kapre » 10 Feb 2013, 13:53

Pellie schreef:De Macallan sherry oak is volgens mij idd de enige aanbieding bij G&G die lager geprijsd is dan de online aanbieders.

Toch wel, ik kocht bij G&G de HP 18 voor €58,-, terwijl de goedkoopste op drankvinder toch op zo'n €62,- zit, en wellicht zijn er nog wel enkele, maar helaas is het nu geen 20% korting meer zoals vorige malen.
0 x
Afbeelding

WhiteMonkey
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor WhiteMonkey » 10 Feb 2013, 15:25

Kapre schreef:
Pellie schreef:De Macallan sherry oak is volgens mij idd de enige aanbieding bij G&G die lager geprijsd is dan de online aanbieders.

Toch wel, ik kocht bij G&G de HP 18 voor €58,-, terwijl de goedkoopste op drankvinder toch op zo'n €62,- zit, en wellicht zijn er nog wel enkele, maar helaas is het nu geen 20% korting meer zoals vorige malen.

Jup en mocht je hem tegen komen is de Laphraoig 10 yo CS met 47E ook een goede deal.
0 x
Afbeelding

totalatool
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor totalatool » 10 Feb 2013, 15:40

WhiteMonkey schreef:Jup en mocht je hem tegen komen is de Laphraoig 10 yo CS met 47E ook een goede deal.

Welke batch heb je gevonden?
0 x
Afbeelding

WhiteMonkey
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor WhiteMonkey » 10 Feb 2013, 15:45

totalatool schreef:
WhiteMonkey schreef:Jup en mocht je hem tegen komen is de Laphraoig 10 yo CS met 47E ook een goede deal.

Welke batch heb je gevonden?

Ik had Batch 3. Er stond oorspronkelijk ook Batch 1 (half jaar geleden bij de vorige WWD), maar ik was te laat langs gegaan :-(
0 x
Afbeelding

Irpel
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Irpel » 11 Feb 2013, 12:56

Bij Gall&Gall in Maastricht staat de Jack Daniels White Rabbit Saloon nog in het schap voor € 25,99.
Zonder doos maar wel een mooie prijs. :usa
0 x
Afbeelding

WhiteMonkey
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor WhiteMonkey » 20 Feb 2013, 12:51

Niet een hele schokkende aanbieding, maar voor 19E de Deanston Virgin Oak bij de Mitra. [Erg jonge whisky, maar wel mooie prijsstelling voor een non-chilfiltered non colour added whisky]
0 x
Afbeelding

MichelC
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor MichelC » 28 Feb 2013, 10:55

Ik weet niet of het hier goed staat, maar we zien wel.
Er zijn een aantal mensen op Amazon.co.uk die een hele boel boeken dumpen tegen 1 cent en je hoeft alleen de verzendkosten te betalen. Leek mij leuk om dit met jullie te delen, wellicht hebben jullie er ook wat aan.

Er zijn er meerdere, veel plezier met snuffelen :)
1. http://www.amazon.co.uk/gp/aag/main/ref ... L6GT0UVQKS
2. http://www.amazon.co.uk/gp/aag/main/ref ... DPA95P74NN
3. http://www.amazon.co.uk/gp/aag/main/ref ... P1CMT6DK58
4. http://www.amazon.co.uk/gp/aag/main/ref ... N8Y5AIL1QO
0 x

JayDie
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor JayDie » 28 Feb 2013, 11:54

MichelC schreef:Er zijn een aantal mensen op Amazon.co.uk die een hele boel boeken dumpen tegen 1 cent en je hoeft alleen de verzendkosten te betalen.

Om de een of andere manier wekt dit bij mij argwaan...? Iemand ervaring?
0 x
Slainte Mhath ([Slawncha-Va]), John

Afbeelding / Hobbybrouwer / Untappd / Hobbybrouwerij Jusk!

Willem vd K
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Willem vd K » 28 Feb 2013, 11:59

Dit weekend heeft DrankGigant trouwens een actie. Je krijgt €7,50 korting op elke bestelling boven de €50,- met kortingscode "Voorjaar". Actie geldt komend weekend, als ik de mailing moet geloven. Doe er je voordeel mee! :duimop
0 x
BAM! - ook op Facebook

MichelC
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor MichelC » 28 Feb 2013, 12:10

JayDie schreef:
MichelC schreef:Er zijn een aantal mensen op Amazon.co.uk die een hele boel boeken dumpen tegen 1 cent en je hoeft alleen de verzendkosten te betalen.

ik heb een aantal bestellingen gedaan en die zijn onderweg, we zullen het zien. Zijn beoordelingen zijn ook goed....dus ik heb goede hoop.
Het enige wat het misschien is, is dat hij iets meer verzendkosten vraagt dan anderen. bv. bij een boek bij amazon betaal je rond de 2,99 verzendkosten, bij deze kerel rond de 4 pond...maar dan nog is het een goedkoop boek.
en als hij rotzooi verkoopt, dan verpest hij het voor zichzelf, want dan zou dat moeten blijken uit de beoordelingen.

Ik hoop mijn boeken binnenkort binnen te hebben en dan laat ik het wel weten.
Laatst gewijzigd door MichelC op 28 Feb 2013, 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

totalatool
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor totalatool » 28 Feb 2013, 12:25

MichelC schreef:
JayDie schreef:

Het enige wat het misschien is, is dat hij iets meer verzendkosten vraagt dan anderen. bv. bij een boek bij amazon betaal je rond de 2,99 verzendkosten, bij deze kerel rond de 4 pond...maar dan nog is het een goedkoop boek.

Ah, en dat vraagt hij zo te zien per boek. Dat tikt wel hard aan, als je er negen in je mandje hebt...
0 x
Afbeelding

MichelC
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor MichelC » 28 Feb 2013, 12:31

klopt, maar per rato heb je nog steeds goedkope boeken.

Als het boek normaal 8 pond kost of meer met 3 pond verzendkosten en dan 1 cent met 4 pond verzendkosten, dan blijft het nog steeds goedkoop...tuurlijk moet je altijd blijven opletten, zoeken, snuffelen, spelen met de kosten.
Tuurlijk ik zou ook verwachten dat hij één dik pakket met boeken verzend voor een lagere prijs (combined shipping), maar jah...het is een handige manier om te verdienen. aan de andere kant probeer eens wat te verzenden vanuit nederland naar het buitenland dan betaal je je ook scheel aan verzendkosten.

Ik vind het niet erg om goede tweedehands boeken te kopen voor een lage prijs dan nieuwe boeken voor een hoge prijs ;)
0 x

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Pellie » 28 Feb 2013, 12:40

Willem vd K schreef:Dit weekend heeft DrankGigant trouwens een actie. Je krijgt €7,50 korting op elke bestelling boven de €50,- met kortingscode "Voorjaar". Actie geldt komend weekend, als ik de mailing moet geloven. Doe er je voordeel mee! :duimop

Dan heb je net de verzendkosten eruit! :lekker
0 x

Willem vd K
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Willem vd K » 28 Feb 2013, 12:52

Pellie schreef:
Willem vd K schreef:Dit weekend heeft DrankGigant trouwens een actie. Je krijgt €7,50 korting op elke bestelling boven de €50,- met kortingscode "Voorjaar". Actie geldt komend weekend, als ik de mailing moet geloven. Doe er je voordeel mee! :duimop

Klopt. En DrankGigant is vaak toch een paar euro duurder dan DrankDozijn dus uiteindelijk kun je denk ik net zo goed elders bestellen. Maar toch, het is een geinige actie.
0 x
BAM! - ook op Facebook

totalatool
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor totalatool » 28 Feb 2013, 12:57

Willem vd K schreef:
Pellie schreef:

Klopt. En DrankGigant is vaak toch een paar euro duurder dan DrankDozijn dus uiteindelijk kun je denk ik net zo goed elders bestellen. Maar toch, het is een geinige actie.

Ik bestel niet vaak twaalf flessen ineens. ;)
0 x
Afbeelding

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”