Fat Bastard! schreef:En als bevestiging van de eerder aangekondigde te verwachten prijsstijgingen:
Signatory komt met een 30yo Clynelish.....€830,00 bij Whiskysite

Reichenbach schreef:Als iedere (tussen)handelaar er een paar procent extra op zet om zijn gasrekening te betalen gaat het al hard. Maar ook een leuk excuus om nog wat extra naar binnen te harken. Er zijn er zelfs tussen die de shovel hanteren.Sander79 schreef:...Dat zou wel een aanzienlijke prijsstijging zijn t.o.v. batch 5. Laten we hopen dat dit niet de ‘standaard’ zal zijn die meeste slijters gaan aanhouden.
Deze gekte is niet alleen in whiskyland; ook met cognac, champagne en exclusieve wijnen is de wereld gek geworden.

Reichenbach schreef:Als iedere (tussen)handelaar er een paar procent extra op zet om zijn gasrekening te betalen gaat het al hard. Maar ook een leuk excuus om nog wat extra naar binnen te harken. Er zijn er zelfs tussen die de shovel hanteren.Sander79 schreef:...Dat zou wel een aanzienlijke prijsstijging zijn t.o.v. batch 5. Laten we hopen dat dit niet de ‘standaard’ zal zijn die meeste slijters gaan aanhouden.
Deze gekte is niet alleen in whiskyland; ook met cognac, champagne en exclusieve wijnen is de wereld gek geworden.

wat een ondoordachte bijdrage. Heel de wereld moet lijden onder extreme inflatie, alles wordt duurder, maar slijters moeten dezelfde prijzen maar blijven hanteren als daarvoor en als ze dat niet doen, zijn ze bezig er een extra slaatje uit te slaan? Over een maand of 2 is slijter zijn geen vak meer maar een soort mantelzorg aka vrijwilligerswerk voor mensen met een alcohol addictie Fat Bastard! schreef:Bedankt Cor. Daar gaat mijn positieve gevoel over dat het bijna weekend is....

Cask1988 schreef:Om je op te vrolijken Dre: nog maar 1 weekje tot Thuisfestival editie 7!

Fat Bastard! schreef:Cask1988 schreef:Om je op te vrolijken Dre: nog maar 1 weekje tot Thuisfestival editie 7!
2 weken mag ik toch hopen?Zal komend weekend deel 2 van mijn filmpje mailen
Rien68 schreef:Fat Bastard! schreef:Cask1988 schreef:Om je op te vrolijken Dre: nog maar 1 weekje tot Thuisfestival editie 7!
2 weken mag ik toch hopen?Zal komend weekend deel 2 van mijn filmpje mailen
Een klein duwtje en je schiet al in de stress...

Oogadal schreef:...(dat is wel kenmerkend voor overheids werknemers, geen besef van wat er in de echte wereld gebeurt)
..
Cask1988 schreef:Reichenbach schreef:Als iedere (tussen)handelaar er een paar procent extra op zet om zijn gasrekening te betalen gaat het al hard. Maar ook een leuk excuus om nog wat extra naar binnen te harken. Er zijn er zelfs tussen die de shovel hanteren.Sander79 schreef:...Dat zou wel een aanzienlijke prijsstijging zijn t.o.v. batch 5. Laten we hopen dat dit niet de ‘standaard’ zal zijn die meeste slijters gaan aanhouden.
Zo… tangen en varkenswat een ondoordachte bijdrage. Heel de wereld moet lijden onder extreme inflatie, alles wordt duurder, maar slijters moeten dezelfde prijzen maar blijven hanteren als daarvoor en als ze dat niet doen, zijn ze bezig er een extra slaatje uit te slaan? Over een maand of 2 is slijter zijn geen vak meer maar een soort mantelzorg aka vrijwilligerswerk voor mensen met een alcohol addictie

Een beetje goedkoop dit.Oogadal schreef:Het lijkt me alsof je geen benul hebt wat de recente prijsstijgingen van energie, brandstof en grondstoffen met prijzen gaan doen...? (dat is wel kenmerkend voor overheids werknemers, geen besef van wat er in de echte wereld gebeurt).
Ik val nergens de ondernemers aan die nog steeds fatsoenlijke prijzen vragen, maar het vragen van €85 voor een SB10 of €800 tot 1200 voor de LB noem ik harken en shovelen.Cask1988 schreef:..., maar slijters moeten dezelfde prijzen maar blijven hanteren als daarvoor en als ze dat niet doen, zijn ze bezig er een extra slaatje uit te slaan? Over een maand of 2 is slijter zijn geen vak meer maar een soort mantelzorg aka vrijwilligerswerk voor mensen met een alcohol addictie

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten