TIP! In de aanbieding...
Re: TIP! In de aanbieding...
Ik had hem ook in mijn mailbox ontvangen. Jammer dat het niet de 10jr oude broer is maar voor die prijs hoor je mij niet klagen.
Zaterdag maar eens een flesje meenemen.
Zaterdag maar eens een flesje meenemen.
0 x
Fi-Wi schreef:Zaterdag maar eens een flesje meenemen.
Zaterdag dan maar eerst eens proeven en dan wellicht besluiten of ik hier wel een hele fles van lust
0 x
Mark schreef:Bij de Mitra is "Black Bottle" in de aanbieding (€ 14,99). Leuke prijs voor een prima blend!
Absoluut!
Kijk maar, uit http://www.connosr.com:
van Graeme Wallace:
- Graeme Wallace, publisher, photographer and organiser of The Whisky Show is owner of GW Publishing - well known for books such as The Malt Whisky Guide; The Whisky Kitchen; and the newly released Discoving Soctland's Distilleries.
Black Bottle - £22
With a reputation for heavy, smoky whiskies, The “whisky island” of Islay may be misunderstood by some. Black Bottle is a blend of Islay whiskies but uses the less peaty – Bunnahabhain as its primary malt. The result’s is a fantastically smooth and well balance blended whisky that has body, character and finesse. Comfortable on its own, this is a blend that is truly undervalued.
0 x
Voor de liefhebber: The Glenlivet 12yo 0.70l bij de Makro voor EUR 23,75 (incl)
0 x
Uitverkoop ivm stopzetting BoTtles & BoTtles, Grimbergen, Be
Uitverkoop door stopzetting BoTtles & BoTtles, Grimbergen, België
Hierbij twee opmerkingen.
1 - Ik neem aan dat dit nu is in 2010. Dat kan ik er niet uit opmaken.
2 - Het gaat niet om spectaculaire prijsverlagingen maar eerder om enkele procenten.
Tijdens de maanden oktober, november en december zijn er uitzonderlijke kortingen. Alle produkten die op voorraad zijn moeten weg en er worden ronde prijzen gehanteerd.
Hierbij twee opmerkingen.
1 - Ik neem aan dat dit nu is in 2010. Dat kan ik er niet uit opmaken.
2 - Het gaat niet om spectaculaire prijsverlagingen maar eerder om enkele procenten.
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Re: TIP! In de aanbieding...: Bowmore Legend
Een Bowmore Legend bij de Makro voor EUR 21,37 (incl)
0 x
-
WhiteMonkey
- Top bijdrager

Bij de Dirck III (van de Digros) 25% korting op Malt & Blends:
0a:
Glenlivet French Oak Reserve 15: 29.99
Glenlivet 18: 37.50
Aberlour A Bunadh: 41.25
Talisker 10 yo: 25.50
Oban 14 yo: 29.25
Lagavullin: 35.99
Highland Park 12: 22.50
Highland Park 15: 32.25
Highland Park 18: 37.40
0a:
Glenlivet French Oak Reserve 15: 29.99
Glenlivet 18: 37.50
Aberlour A Bunadh: 41.25
Talisker 10 yo: 25.50
Oban 14 yo: 29.25
Lagavullin: 35.99
Highland Park 12: 22.50
Highland Park 15: 32.25
Highland Park 18: 37.40
0 x
Dat zijn leuke aanbiedingen. Ben benieuwd naar die Talisker.
Trouwens, een HP18 voor EUR 37,49?!
Volgende week daar maar eens gaan shoppen maar ben bang dat het EUR 47,49 moet zijn en het hier dus om een tikfoutje gaat (anders maar liefst ruim 40% korting). Ssssst, niets tegen Dirk zeggen.
Gelijk een mooie kans om eindelijk eens een Oban 14 en een Dalwhinnie 15 te proberen. Ik weet het, het zijn geen karakterbeesten maar ik wil ook wat "mainstream-whiskies" voor tussendoor of gewoon voor een lekkere dram bij het haardvuur.
Talisker Whisky Single Malt 14 years 25.49
Trouwens, een HP18 voor EUR 37,49?!
Gelijk een mooie kans om eindelijk eens een Oban 14 en een Dalwhinnie 15 te proberen. Ik weet het, het zijn geen karakterbeesten maar ik wil ook wat "mainstream-whiskies" voor tussendoor of gewoon voor een lekkere dram bij het haardvuur.
0 x
-
WhiteMonkey
- Top bijdrager

Fi-Wi schreef:Trouwens, een HP18 voor EUR 37,49?!Volgende week daar maar eens gaan shoppen maar ben bang dat het EUR 47,49 moet zijn en het hier dus om een tikfoutje gaat (anders maar liefst ruim 40% korting). Ssssst, niets tegen Dirk zeggen.
Ook de GlenLivet 18 yo gaat van 60E naar 37.50, dus zou zeggen dat het moet kloppen. Of in elk geval doe er je voordeel mee zou ik zeggen

0 x
Komende week ga ik naar de Dirck III in Meppel. Eventueel wil ik voor een ander wel een fles meenemen wanneer er bij jou in de buurt geen Dirck zit. Ik rij dagelijks van omgeving Meppel naar Garderen en rijd eens in de paar maanden naar Dordrecht. Over 2 weken verwacht ik naar Groningen. Dus als je graag van de aanbiedingen gebruik wilt maken, is dit misschien een mogelijkheid. Bij interesse graag een prive-berichtje sturen.
EDIT: ik zie dat de aanbieding voor alle malts geldt, niet alleen degenen die zijn afgebeeld op de site.
EDIT: ik zie dat de aanbieding voor alle malts geldt, niet alleen degenen die zijn afgebeeld op de site.
0 x
-
WhiteMonkey
- Top bijdrager

Michiel87 schreef:EDIT: ik zie dat de aanbieding voor alle malts geldt, niet alleen degenen die zijn afgebeeld op de site.
Klopt, alhoewel bij mijn Dirck III wel een aantal van de normale malt whiskies verdwenen zijn. Overigens zag ik de Glenlivet 16 yo Nadura voor 37.50 (of daaromtrent)
0 x
Weet iemand hier eigenlijk of Springbank in de collectie van Dirk zit, of moet ik voor een dergelijke "exoot" alsnog naar de lokale slijter?
Het viel mij op dat de door mij bezochte Dirk een relatief kleine collectie heeft maar misschien is dit gerelateerd aan de standplaats.
Het viel mij op dat de door mij bezochte Dirk een relatief kleine collectie heeft maar misschien is dit gerelateerd aan de standplaats.
0 x
Jammer dat hier geen Dirck in de buurt zit
Komende week in de aanbieding bij Edeka / E-Center (Duitsland): Glenfiddich 12yo 0.70ltr 40%: EUR 20,99
Komende week in de aanbieding bij Edeka / E-Center (Duitsland): Glenfiddich 12yo 0.70ltr 40%: EUR 20,99
0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”