Het Whisky forum Design Award 2010 gaat naar ?
Double Barrel 8yo, Douglas Laing, Macallan & Laphroaig, 2009
Double Barrel 8yo (46%, Douglas Laing, Macallan & Laphroaig, 2009)
Nog los van de bijzondere botteling:
A “Blended Malt Scotch Whisky” or what was once known as a vatted malt, the product of two (in this case) distilleries mixed together. Something unusual from Douglas Laing and bottled with no chill filtration and at 46% ABV, Laphroaig and Macallan together!
Is het idee voor dit dubbel label ook heel origineel.
A “Blended Malt Scotch Whisky” or what was once known as a vatted malt, the product of two (in this case) distilleries mixed together. Something unusual from Douglas Laing and bottled with no chill filtration and at 46% ABV, Laphroaig and Macallan together!
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Re: Double Barrel 8yo, Douglas Laing, Macallan & Laphroaig,
Piet schreef:Double Barrel 8yo (46%, Douglas Laing, Macallan & Laphroaig, 2009)
Nog los van de bijzondere botteling(...)
Zie ook Douglas Laing & Co: Een website met een nostalgisch trekje
0 x
-
Tesseljoan
- Actief lid

ELEMENTS of ISLAY
Dit vond ik toch ook een leuk idee:

Laatst gewijzigd door Piet op 20 Nov 2010, 16:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Niuew plaatje omdat het origineel verdwenen is
Reden: Niuew plaatje omdat het origineel verdwenen is
0 x
Piet schreef:Double Barrel 8yo (46%, Douglas Laing, Macallan & Laphroaig, 2009)
Het idee is aardig, Piet, maar deze fles heeft naar mijn zeer bescheiden mening weinig tot géén uitstraling. Leuk om die twee verschillende whiskies zo te verenigen, maar om daar het design award aan te hangen, tja..... Zoveel mensen, zoveel meningen en ik respecteer ieders mening, laat dat duidelijk zijn
0 x
I_SPEY schreef:Het idee is aardig, Piet, maar deze fles heeft naar mijn zeer bescheiden mening weinig tot géén uitstraling. Leuk om die twee verschillende whiskies zo te verenigen, maar om daar het design award aan te hangen, tja.....
Daar ben ik het wel mee eens René, ik blijf vooralsnog bij mijn keuze waarmee ik dit onderwerp begon.
Gezien de loop die het heeft genomen vond ik deze zeker ook het vermelden waard...... de titel dekt al een tijdje het onderwerp, laat ik zeggen, niet meer volledig
0 x
-
bdijkslag
- (Whisky)Professional

De oude Highland Park fles
Hmm, vond de oude highland park verpakking 1 van de mooiste en vind het jammer dat ze dat veranderd hebben..... geweldig, die zonsondergang of die standing stones.....

Bron: Whiskybase
Bennie
EDIT: Deze staat niet in de 2010 poll

Bennie
EDIT: Deze staat niet in de 2010 poll
Laatst gewijzigd door Piet op 24 Mei 2010, 23:49, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Re: Het Design Award gaat naar ?
bdijkslag schreef:Hmm, vond de oude highland park verpakking 1 van de mooiste en vind het jammer dat ze dat veranderd hebben..... geweldig, die zonsondergang of die standing stones.....
Bennie
Men wil veranderen, maar.....ja, daar komt 'ie, niet iedere verandering is 'n verbetering. Helemaal met je eens, Bennie
(misschien zit er 'n HP Bot mee te kijken!)
0 x
Het Whisky forum Design Award 2010
Ik zou het toch wel leuk vinden om hier aan het eind van het jaar een poll aan te spenderen.
We zouden dat dan wellicht vaker kunnen doen. Eind van elk jaar bijvoorbeeld.
Misschien ook leuk voor een (of meer) van de bladen, krijgen we op die manier ook nog wat extra publiciteit
Heeft er nog iemand een bijzondere design toevoeging voordat ik er een poll aan hang ?
P.s: Maximaal twee of we moeten een extra voorselectie doen. In een poll kunnen nu maximaal 20 keuzes en dat wil ik graag zo houden.
Ik zou het toch wel leuk vinden om hier aan het eind van het jaar een poll aan te spenderen.
We zouden dat dan wellicht vaker kunnen doen. Eind van elk jaar bijvoorbeeld.
Misschien ook leuk voor een (of meer) van de bladen, krijgen we op die manier ook nog wat extra publiciteit
Heeft er nog iemand een bijzondere design toevoeging voordat ik er een poll aan hang ?
P.s: Maximaal twee of we moeten een extra voorselectie doen. In een poll kunnen nu maximaal 20 keuzes en dat wil ik graag zo houden.
0 x
Re: Highland Park 50yo
enne... die nieuwe Highland Park 50yo...?! Mooi... tsja... wel bijzonder design!
0 x
Tsja, ik dacht meer in de richting van "wat gangbare" flessen. Flessen die forumleden (kunnen) hebben.
Anders zouden we de Dalmore 62 Year Old ( £32,000) een stukje terug er ook bij moeten rekenen en dan zitten we nu op 20 stuks.
Of is dit er zo een ?
Anders zouden we de Dalmore 62 Year Old ( £32,000) een stukje terug er ook bij moeten rekenen en dan zitten we nu op 20 stuks.
Of is dit er zo een ?
0 x
JayDie schreef:enne... die nieuwe Highland Park 50yo...?! Mooi... tsja... wel bijzonder design!
Hij is opvallend, John, maar mooi, tja daar denk ik toch iets anders over, alhoewel hij/zij(is 'n fles mannelijk of vrouwelijk, vrouwelijk, denk ik!) wel intrigerend is!
Nee, er zijn echt "mooiere" flessen, denk ik, voorzichtig
0 x
I_SPEY schreef:JayDie schreef:enne... die nieuwe Highland Park 50yo...?! Mooi... tsja... wel bijzonder design!
Hij is opvallend, John, maar mooi, tja daar denk ik toch iets anders over, alhoewel hij/zij(is 'n fles mannelijk of vrouwelijk, vrouwelijk, denk ik!) wel intrigerend is!
Nee, er zijn echt "mooiere" flessen, denk ik, voorzichtig
Oh, maar ik deel deze mening wel met je, hoor
0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”