Ondergewaardeerde Single Malts
Re: Ondergewaardeerde Single Malts
dank je wel!
0 x
Hij die een oordeel heeft is opgehouden met nadenken.
paps schreef:Ik hoor nooit zo veel over Edradour maar dat is toch ook wel lekker hoor..
Welnu, de Edradour 2003 kan ik iedereen van harte aanbevelen! Prachtige whisky, met een mooie smaak.
Linkje Edradour 2003
0 x
En de lekkerste Aberlour A'bunadh batch op dit moment is batch 45!!! Heb 'm niet persoonlijk, maar wel geproefd
Ik heb wel batch 22(en die is óók heel lekker
).
Ik heb wel batch 22(en die is óók heel lekker
).
0 x
Persoonlijk vind ik dat Old Pulteney ondergewaardeerd wordt. Toegegeven, de NAS/Travel retail-expressies zijn slecht voor de reputatie. Maar de 12, 17 en 21 zijn echt goede whiskies in hun prijsklasse. En cask strength indie-bottelingen vind ik vaak geweldig.
1 x
I_SPEY schreef:En de lekkerste Aberlour A'bunadh batch op dit moment is batch 45!!! Heb 'm niet persoonlijk, maar wel geproefd![]()
http://www.whiskybase.com/whisky/40888/ ... h-batch-45
Komt er goed uit, ga ik eens proeven of kopen.
0 x
Ik heb deze eerder gehad: http://www.whiskybase.com/whisky/25292/ ... h-batch-37
Vergelijkbare kwaliteit zo te zien en die was erg, erg lekker.
Ik heb ook de "standaard" Aberlour 18 jaar en die http://www.whiskybase.com/whisky/17681/ ... 8-year-old is ook al erg smakelijk.
Vergelijkbare kwaliteit zo te zien en die was erg, erg lekker.
Ik heb ook de "standaard" Aberlour 18 jaar en die http://www.whiskybase.com/whisky/17681/ ... 8-year-old is ook al erg smakelijk.
0 x
I_SPEY schreef:paps schreef:Ik hoor nooit zo veel over Edradour maar dat is toch ook wel lekker hoor..
Welnu, de Edradour 2003 kan ik iedereen van harte aanbevelen! Prachtige whisky, met een mooie smaak.
Linkje Edradour 2003
Ja, die bedoel ik ook, héérlijk!
0 x
I_SPEY schreef:paps schreef:Ik hoor nooit zo veel over Edradour maar dat is toch ook wel lekker hoor..
Linkje Edradour 2003
Die wordt alleen niet ondergewaard zo te zien ...
Heb hier de A'bunadh batch #42 staan. Zal eerdaags wel een keer open gaan. Schijnt 1 van de betere te zijn, maar 't wordt m'n 1e ervaring, dus kan 't niet vergelijken. Laat 't nog wel weten
Maar ook de A'bunadh wordt niet bepaald ondergewaardeerd. Dus back on topic zou ik zeggen
0 x
Imperial en de iets oudere Tamdhu's....prima whisky waar de meesten overheen kijken.
0 x
- Banzai
- Whisk(e)y goeroe

semtex schreef:Imperial en de iets oudere Tamdhu's....prima whisky waar de meesten overheen kijken.
Hmmm, Tamdhu. Deze jongen is big fan van (oude) Tamdhu. De Tamdhu 1963 Cadenhead Authentic Collection is één van de beste whisky's die ik ooit gedronken heb.

0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

I_SPEY schreef:Welnu, de Edradour 2003 kan ik iedereen van harte aanbevelen! Prachtige whisky, met een mooie smaak.
Linkje Edradour 2003
Deze heb ik ook al mogen proeven. Lekker inderdaad!
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
- WhiskyWerner
- Senior

Laatste een proeverijtje verzorgd met Glen Moray. Geen hoogvlieger, maar voor elk moment is er een whisky. Glen Moray is heerlijk voor in het zonnetje in de tuin zo in de middag. En de prijs die je betaalt is er ook naar. De 10 jaar Chardonnay is echt wel een verrassing. Ondergewaardeerd dus wat mij betreft!
0 x
Bij het grote publiek niet bekend, maar oh zo lekker: Glencadam 10 years old. Niet dat die hier ondergewaardeerd is...
Frank
Frank
0 x
OpiumX schreef:Bij het grote publiek niet bekend, maar oh zo lekker: Glencadam 10 years old. Niet dat die hier ondergewaardeerd is...
Ik vind het een geweldige whisky en scoor 'm 90. Maar dat soort scores zie ik veelal niet terug bij whiskies met een wat minder uitgesproken smaak. Ik bedoel, vaak scoren geturfde of sherried whiskies hoge scores. Dus misschien is Glencadam toch wel ondergewaardeerd...?
On topic: een merk als Glen Elgin wordt maar zelden genoemd. Met slechts een paar single malts is dat ook niet zo gek... maar wordt het dan ondergewaardeerd? Wie van jullie waardeert bijvoorbeeld de Glen Elgin 12 yo als goed?
0 x
Wolf2112 schreef:OpiumX schreef:Bij het grote publiek niet bekend, maar oh zo lekker: Glencadam 10 years old. Niet dat die hier ondergewaardeerd is...
Ik vind het een geweldige whisky en scoor 'm 90. Maar dat soort scores zie ik veelal niet terug bij whiskies met een wat minder uitgesproken smaak. Ik bedoel, vaak scoren geturfde of sherried whiskies hoge scores. Dus misschien is Glencadam toch wel ondergewaardeerd...?
On topic: een merk als Glen Elgin wordt maar zelden genoemd. Met slechts een paar single malts is dat ook niet zo gek... maar wordt het dan ondergewaardeerd? Wie van jullie waardeert bijvoorbeeld de Glen Elgin 12 yo als goed?
Ik heb nog een restje 1985 en die is erg lekkurrrrrr, hoor!
Vandaar (19)85 pnt!
€ 33,95 bij onlinewhiskybestellen.nl
0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”