Lees bovendien het forum eens rustig door en ontdek whiskies die je lekker lijken (welke is dat niet?
).Succes!
).henrihenrynl schreef:octomore misschien, mooie stap omhoog van kruidig ?

henrihenrynl schreef:octomore misschien, mooie stap omhoog van kruidig ?

p_froes schreef:henrihenrynl schreef:octomore misschien, mooie stap omhoog van kruidig ?
Dan schrik je je een ongeluk

Cockie89 schreef:hallo allemaal!
Ik heb een aantal single malts gekocht, eigenlijk allemaal speyside. Veel daarvan waren gerijpt op de zogenaamde sherry cask's. Daardoor had ik vooral fruitige, kruidige whisky's die eigenlijk allemaal ongeveer onder dezelfde categorie behoren. Nu wil ik eigenlijk een heel andere whisky gaan proberen, maar weet gewoon niet wat.
Zijn er mensen die mij wat tips kunnen geven welke merken een heel andere smaak hebben?

JayDie schreef:Ik zoek een peated-sherried whisky, prijs ca. max EUR 45,- Ideeen / tips?
Piet schreef:Bowmore Darkest ... De whisky heeft voor de finish nog twee jaar op oloroso vaten gelegen.

WhiteMonkey schreef:Puur op basis van een tweetal beschrijvingen...iets van Edradour?
WhiteMonkey schreef:Van de bowmore is volgens mij ook een proefsetje met 12, de 15 (darkest) en 18 voor net iets meer dan een tientje te koop

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Mithras en 25 gasten