defeatless schreef: Hier probeert WhB nog gewoon hun marge te vergroten door te pretenderen dat het een CS is.
Dit is echt erover hoor! Hier wil ik toch effe op reageren.
Whiskybroker is een van de enige bottelaars die telkens de meest complete informatie op hun etiketten zetten.
Als de whisky Cask Strength is, wordt dat altijd netjes vermeld. Vattype (indien gekend), aantal flessen, distillatiedatum/botteldatum (tot op de dag!), you name it en het staat erop. Toegegeven, het zijn niet de meest mooie labels, maar wel de meest informatieve die je je als whiskyliefhebber kan wensen.
Er zijn inderdaad veel bottelaars die je laten geloven dat ze je een Cask Strength wisky verkopen, terwijl ie afgewaterd is. Whiskybroker is daar zeker niet één van. Als hij afwaterd zal het steeds tot een ABV van in de 50% zijn, omdat ie weet dat de meeste mensen graag zelf beslissen hoeveel water bij de whisky men doet. Ik ben ook geen fan van afwateren, maar als je het toch doet, doe het dan zoals hem.
Martin is op FB ook steeds bereid om op vragen van klanten te antwoorden.
Whiskybroker verkoopt eerlijke whisky aan eerlijke prijzen, zonder marketingverhaaltjes ed.
Ik ben fan.

. Maar goed, ik (en je mag me best scharen onder mensen die denkt in de Laddie 2006 het zoveelste wereldwonder te hebben gevonden) vind het belangrijk een leuke whisky te kopen voor niet al te veel geld. Of die nu afgewaterd is of niet.