Wat is jouw prijsgrens- maximum (nu) voor een fles whisky ?
Re: Wat is jouw prijsgrens- maximum (nu) voor een fles whisky ?
Nu 5 maanden verder ligt mijn grens nog steeds op €100,- Best knap, al zeg ik het zelf 

2 x
Zijn ze over de 200eur dat dan echt waard!? Of is het meer omdat kan!?
Stel ik heb een budget van 200eur. Beter die ene topper of twee toppers van 75-100!?
Stel ik heb een budget van 200eur. Beter die ene topper of twee toppers van 75-100!?
0 x
Ik heb een keer Compass Box The General gekocht voor €235,- Die drink ik later nog wel eens op.
Verder blijft het redelijk beneden de €100,-
Verder blijft het redelijk beneden de €100,-
0 x
Heb ook een dilemma met het openen van dure flessen. Zelf maak eigenlijk alleen de goedkopere/gangbare flessen open. Voor de dure flessen heb ik een andere oplossing, en dat is open flessen overnemen. Zo hoef ik ze zelf niet open te maken, en het opdrinken is al helemaal geen probleem.
1 x
Mijn maximum is 550 nu maar dan moet het echt de moeite waard zijn. Duurdere flessen open ik niet zelf. Geef de fles aan mijn vriendin en ik loop weg die twijfelt niet gooit het gelijk open.
Voorbeelden: thor/loki/arran dp1.
Voorbeelden: thor/loki/arran dp1.
0 x
RvdB schreef:< €60
Op dit moment.. Maar dat komt hoofdzakelijk doordat ik de whisky journey vrij recent gestart ben en er zoveel moois tot dat bedrag te vinden is
Nou anderhalve maand later en een Laphroaig 10 CS 006 (85,00), Laphroaig 18 (67,50) en een Highland Park 18 (71,99) verder ben ik mezelf dus al tegengekomen
0 x
Voor mijn 30ste verjaardag de Glenfiddich 30 2010 release gekocht voor 300
dit is maar een malig
Had de whiksy al op en vind deze geweldig en dit was een mooi excuus
dit is maar een malig
Had de whiksy al op en vind deze geweldig en dit was een mooi excuus

0 x
Mermur schreef:Tot nog toe is de Glen Grant 1974 BR de enige fles waar ik (zonder verzendkosten) meer dan 100 Euro voor heb betaald. Maar met een aantal recente aankopen kom ik toch al heel dicht in de buurt van deze grens.
En een paar maanden later is ook deze grens geslecht.
0 x
ik heb een port ellen nodig voor een proeverij, dat wordt dus de 300 - 400 euro grens oversteken qua budget
0 x
hmm, mijn budget begint zich stiekem ook uit te breiden...
reeds een Tun 1509 batch 1 gekocht ^-^.
reeds een Tun 1509 batch 1 gekocht ^-^.
0 x
Heb hier max. 200,- ingevuld, maar koop meestal flessen tot ongeveer 100,- met soms een uitschieter naar boven. Wil het wel betaalbaar houden en flessen kunnen opentrekken. Het meest dat ik overigens voor een fles heb betaald was 240,- ( Arran DP I) . Die zit nog dicht. Maar wel geproefd omdat ik ook wat samples had gekocht 

0 x
ik MOET een Port Ellen hebben voor een proeverij, dat gaat me dus 800 euro minimaal kosten, ik wil een annual release namelijk
0 x
- Rozenbankje
- Whisk(e)y goeroe

JacobaEd schreef:ik MOET een Port Ellen hebben voor een proeverij, dat gaat me dus 800 euro minimaal kosten, ik wil een annual release namelijk
Ha dat is geen kattepis.
je krijgt een gedeelte vergoed hoop ik?
0 x
ik MOET een Port Ellen hebben voor een proeverij, dat gaat me dus 800 euro minimaal kosten, ik wil een annual release namelijk
Ik hoop maar voor je dat hij uiteindelijk lekker is. Waarom MOET het een Port Ellen zijn trouwens?
Mijn max stijgt van 60 naar 80 euro maar dat komt ook omdat je voor flessen waar je voorheen 60 euro voor betaalde, nu 80 euro voor betaalt. Kwalitatief ga ik er niets op vooruit.
0 x
Rozenbankje schreef:JacobaEd schreef:ik MOET een Port Ellen hebben voor een proeverij, dat gaat me dus 800 euro minimaal kosten, ik wil een annual release namelijk
Ha dat is geen kattepis.![]()
je krijgt een gedeelte vergoed hoop ik?
Ik organiseer een proeverij met Lochside, Convalmore, Brora, Caperdonich, Glen Mhor Littlemill , millburn en dus Port Ellen.
Ik koop ze zelf in en krijg pas betaald tijdens d eproeverij, das een risico, maar ik heb zo een gevoel dat er zat aanmeldingen zullen komen
0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”