Waar kan jij om lachen in de whiskywereld?
Re: Waar kan jij om lachen in de whiskywereld?
Onze bekende Belgische vriend heeft weer mensen boos gemaakt op TDWA 

0 x
Rien68 schreef:Onze bekende Belgische vriend heeft weer mensen boos gemaakt op TDWA
???
0 x
Dat er een 11-jarige Glenlivet wordt verkocht voor zo'n € 250 die "Bochel" heet 
1 x
Daan schreef:Dat er een 11-jarige Glenlivet wordt verkocht voor zo'n € 250 die "Bochel" heet
Hoe zou dat klinken in het engels?
Bossjel? Boksjel? Beusjel?
Of gewoon lekker Hollands?
0 x
Whisky, BBQ’s & af en toe een mooie longfiller
Daan schreef:Dat er een 11-jarige Glenlivet wordt verkocht voor zo'n € 250 die "Bochel" heet
Het valt mij op dat die hyper prijzige bochel nog bij elke slijter op het schap staat. Volgens mij worden er niet zoveel van verkocht
0 x
- Lakerfield
- Top bijdrager

Dit is toch wel het meest lachwekkende dat ik tot nu toe ben tegengekomen, whisky van het Duitse merk Donatella. Met als absoluut hoogte/dieptepunt een 50 jaar oude single grain die €90.000,- moet kosten
Geveinsde luxe ten top en wat het nou precies is wat er in de flessen zit..?
Ik kan er veel over zeggen maar het is leuk om even zelf op onderzoek te gaan. Mooie scores ook op WB
Ik kan er veel over zeggen maar het is leuk om even zelf op onderzoek te gaan. Mooie scores ook op WB

0 x
Lakerfield schreef:Dit is toch wel het meest lachwekkende dat ik tot nu toe ben tegengekomen, whisky van het Duitse merk Donatella. Met als absoluut hoogte/dieptepunt een 50 jaar oude single grain die €90.000,- moet kosten![]()
Misschien is het omdat opgelicht op de achtergrond aanstaat, maar dit riekt naar oplichting. Hoe bestaat dat merk nog? Niks lijkt die prijzen te verantwoorden, wie trapt daar in? Vooral bizar dit
1 x
- Reichenbach
- Moderator

Dat is het pas als er thee in de flessen zit.Daan schreef:...maar dit riekt naar oplichting.
Als er in de fles zit wat er op het etiket staat is er niets illegaals aan om een dergelijk bedrag te vragen. Er hoeft er maar één gek te zijn die bereid is om het ervoor te geven.
En al zit er thee in dan komt de gek er vast nooit achter dat hij is opgelicht. Grote kans de fles in de kluis gaat als beleggingsobject. Dan is het ook handiger dat het maar een halve liter is.
4 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"
Meerdere sets van onze favoriete serie op marktplaats voor een prikkie
https://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/overige-verzamelen/m1481820464-game-of-thrones-whisky-8-flessen-2-glencairn-glazen.html?c=08c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
https://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/overige-verzamelen/m1481820464-game-of-thrones-whisky-8-flessen-2-glencairn-glazen.html?c=08c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
2 x
"Volo et Valeo"
Ardking schreef:Meerdere sets van onze favoriete serie op marktplaats voor een prikkie![]()
'ivm overcompleet'
0 x
Lakerfield schreef:Dit is toch wel het meest lachwekkende dat ik tot nu toe ben tegengekomen, whisky van het Duitse merk Donatella. Met als absoluut hoogte/dieptepunt een 50 jaar oude single grain die €90.000,- moet kosten![]()
En dan ook nog een half litertje!
Hun promo-filmpje laat nog even zien hoe je deze fijne whisky het beste kan drinken: in een tumbler met een flinke bak ijs. Gewoon gooien, dat er wat over de rand gaat van dat goedje van €180.000 per liter boeit niet zo:
https://youtu.be/PBA29wR3Nn4
2 x
Len schreef:Ardking schreef:Meerdere sets van onze favoriete serie op marktplaats voor een prikkie![]()
'ivm overcompleet'
We kunnen er wel om lachen, maar ondertussen heeft er iemand toch een best heel goed bod op gedaan, en mits deze ook daadwerkelijk een serieuze koper blijkt is het toch uiteindelijk die aanbieder die het laatst en hardst lacht, want dan toch nog steeds hele dikke winst gemaakt...
1 x
Inderdaad. Er lopen veel gekken rond in dit wereldje.
1 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Ik blijf er om lachen Dre; die vent die dan na een jaar een paar 100 pakt op z'n armetierige GOT set is waarschijnlijk helemaal door het dolle heen en vindt zichzelf een briljant whiskybelegger..
Dus ik zie het volgende scenario; die kneus zit te wachten op weer een prachtige GOT release (want dit zullen er zeker komen na dit eclatante succes) en waarschijnlijk gaat onze kneus stad en land afschuimen om er zoveel mogelijk te bemachtigen. En dat is dan weer perfect, want zo blijft ie in ieder geval mijlen ver uit de buurt van de flesjes die wij nou graag binnen willen harken..
En waarschijnlijk krijgt onze kneus concurrentie van z'n Marktplaats klant, die laat het zich natuurlijk niet nog een keer de kaas van 't brood eten....
Ik zie echt een win - win - win.
Dus ik zie het volgende scenario; die kneus zit te wachten op weer een prachtige GOT release (want dit zullen er zeker komen na dit eclatante succes) en waarschijnlijk gaat onze kneus stad en land afschuimen om er zoveel mogelijk te bemachtigen. En dat is dan weer perfect, want zo blijft ie in ieder geval mijlen ver uit de buurt van de flesjes die wij nou graag binnen willen harken..
En waarschijnlijk krijgt onze kneus concurrentie van z'n Marktplaats klant, die laat het zich natuurlijk niet nog een keer de kaas van 't brood eten....
Ik zie echt een win - win - win.
5 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”