hoogheid2015 schreef:ja ze zijn zeker hoog in de prijs meestal
Sommigen na aftrek van de 25% nog steeds hoger dan bij bepaalde (online) aanbieders

hoogheid2015 schreef:ja ze zijn zeker hoog in de prijs meestal

Volgens de advertentie alleen de malt whisky's. Ze hebben er meestal wel enkele standaard whisky's, maar doorgaans net zo duur als bij de Gall. 25% korting kan dan net wel of net niet aantrekkelijk zijn.hoogheid2015 schreef:Bij de makro alle whisky's vandaag en morgen 25 % korting.. heb een flesje a'bunadh batch 57 gekocht voor 45,32 inclusief btw

Wouter1981 schreef:Nou, dat is toevallig. Zat me van de week nog af te vragen of er wellicht nog een botteling aan kwam, toen ik die Caledonian toevallig tegen kwam op WB.

lagalover schreef:
Waarom de code van de bowmore 18 afdekken?
Iedereen kan toch elke code gebruiken, weliswaar maar 1 keer per account ...
Xqlusive schreef:lagalover schreef:
Waarom de code van de bowmore 18 afdekken?
Iedereen kan toch elke code gebruiken, weliswaar maar 1 keer per account ...
Ik vroeg om input maar niemand reageerde, dus voor de zekerheid code voor mij zelf bewaard, maar als jij kan garanderen dat hij 1x per account te gebruiken is, wat ikzelf niet zeker wist, dan wil ik heb best wel nog delen.
lagalover schreef:
Alle kopers die hun bestelling ontvangen, ontvangen telkens ook een blad met kortingscodes. Dit zijn geen codes op naam; iedereen die in dezelfde periode besteld heeft, ontvangt hetzelfde blad met dezelfde codes, maar elke code kan maar 1 x per account gebruikt worden en per bestelling kan maar 1 code gebruikt worden.

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 128 gasten