Heb besloten peat en sherry en whatever allemaal bij elkaar te gooien maar vrees dat het resultaat dan mss minder spannend wordt.. Hoe doen jullie dat (of start ik heir een apart topic voor
)
)Demas schreef:Gisteren niet echt leeggemaakt maar begonnen aan een eigen mengflesje met als starters een Laphroaig Lore en de cadenheads 12yo.
Heb besloten peat en sherry en whatever allemaal bij elkaar te gooien maar vrees dat het resultaat dan mss minder spannend wordt.. Hoe doen jullie dat (of start ik heir een apart topic voor)

En hoog tijd om weer eens wat nieuws open te trekken 

edwin5 schreef:Hoe is die glenallechie 2007 in vergelijking met andere?

Breedút_Genietsje schreef:Tja, daar kan ik niet tegen op...
'Wij' hebben een Glenfiddich Reserve Cask geopend.
Nét even anders dan de 15 Solera, maar past prima binnen het smaakprofiel van m'n vriendin.

De geur doet je denken aan het open riool van de straten in Afrika. De smaak is zoet maar zonder veel herkenningen. Afdronk... tja. Het word er niet beter op.GlenMarcus schreef:Gisteren een hele bijzondere whisky in het glas. Heb een fles gekregen uit Rwanda.
https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/138992/1000-hills-whisky
Lees bijzonder zoals je wiltDe geur doet je denken aan het open riool van de straten in Afrika. De smaak is zoet maar zonder veel herkenningen. Afdronk... tja. Het word er niet beter op.
Neem dit misschien met een korreltje zout maar het is niet best.
Sample iemand?

Ardking schreef:Hoezo niet tegenop, smaken verschillen, budgetten zijn anders
en de beleving samen met je meisje is al 100 punten waard!
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten