rborghmans schreef:Na mijn laatste business trip naar de![]()
- George T Stagg Limited Edition 142.8 Proof
- High West Whiskey Campfire
- Hudson Manhattan Rye
Die staat echt hoog op mijn bucket list

rborghmans schreef:Na mijn laatste business trip naar de![]()
- George T Stagg Limited Edition 142.8 Proof
- High West Whiskey Campfire
- Hudson Manhattan Rye

Miss_Jline schreef:Vorig jaar in Groningen en dit jaar In Alkmaar een aantal lekkere whisky's geproefd die op de verlanglijst waren gezet.
Onderstaande flessen zojuist in de kast gezet:
- Glendronach cask strenght batch 1
- Benriach Solstice 17 yo heavily peated port cask
- Glenfarclas 15 yo tasting pack (incl. 5 ml 21 yo en 5 ml 25 yo)
Wordt weer genieten.![]()
Greetz,
Jacqueline

Yapi schreef:Glendronach Single Cask 528 OB bottled for LMDW 1993 16yo 61,7% (2x)
totalatool schreef:Yapi schreef:Glendronach Single Cask 528 OB bottled for LMDW 1993 16yo 61,7% (2x)
Waarom specifiek deze 1993'er?
Ben erg benieuwd, mijn flessen zijn onderweg! Hoe staat deze in verhouding tot de Archives 92? Want die heb jij volgens mij ook reeds genuttigd.I_SPEY schreef:Vandaag m'n "Littlemill 40.000 bottles on the wall" van Whiskybase opgehaald in de winkel(stond klaar, hoor!).
Een fantastisch, mooie whisky; is zelfs neat(zonder water) héél goed te drinken, waarschijnlijk komt dat doordat hij in z'n ziel zo zacht is! Perfecte whisky.
Goed gedaan, Menno én Cees-Jan
I_SPEY schreef:Vandaag m'n "Littlemill 40.000 bottles on the wall" van Whiskybase opgehaald in de winkel(stond klaar, hoor!).
Een fantastisch, mooie whisky; is zelfs neat(zonder water) héél goed te drinken, waarschijnlijk komt dat doordat hij in z'n ziel zo zacht is! Perfecte whisky.

vmk schreef:Ben erg benieuwd, mijn flessen zijn onderweg! Hoe staat deze in verhouding tot de Archives 92? Want die heb jij volgens mij ook reeds genuttigd.I_SPEY schreef:Vandaag m'n "Littlemill 40.000 bottles on the wall" van Whiskybase opgehaald in de winkel(stond klaar, hoor!).
Nog beter?! Wow. Ik vond de Archives al geweldig. Die flessen zijn dicht, maar had er twee sampletjes van. Ik ga mijn WB dan toch maar snel een keer opentrekken!I_SPEY schreef:Nou Daan, dat zal ik je vertellen, dat ga ik je vertellen en dat wil ik je vertellen: mijn archives 92 is nog dicht, maar ik heb 'm wel geproefd en hij is heel erg lekkerAlleen is deze Littlemill toch nog lekkerder dan de Archives 92, ik heb 'm nu al twee keer gedronken - zonder water - en hij is verbluffend lekker! Maar met die Archives 92 zit je echt wel eerste rang, hoor!
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten