Oogadal schreef:thijs100 schreef:met als gevolg dat m'n blog nu ook al even stil ligt.
Dacht al dat je een sabbatical genomen had
Nee, gedwongen
Oogadal schreef:thijs100 schreef:met als gevolg dat m'n blog nu ook al even stil ligt.
Dacht al dat je een sabbatical genomen had

avdboom schreef: (volgens min snap ik die nu een beetje, en dat dat lekker kan rukken haha...)

Peter87 schreef:avdboom schreef: (volgens min snap ik die nu een beetje, en dat dat lekker kan rukken haha...)
Jongen! Let op je taal. Misschien lezen er wel kinderen mee![]()
![]()
![]()

avdboom schreef:Nu vraag ik mij af wat ik in dit straatje van Benromach 10/Bunnahabhain 12 echt ook eens zou moeten proberen? Liefst ook in die prijsklasse. Vooral ook het leer achtige, maar dan geen Glendronach 1993 SC... Haha...
Iemand tips?

caskstrength schreef:Ontopic: misschien de Aberlour 12 (double matured)? De nieuwe Deveron 12 vond ik ook helemaal niet verkeerd.
. En de Glenfarclass 15 is de derde in dat het rijtje aberlour, bijna Glenfarclass, waarvan ik de 1e en 3e nog onder de loup moet nemen... Of is de Glenfarclass 15 meer dikke zoete sherry?Alwin schreef:Hallo
Ik heb onlangs een kavalan solist sherry 57.8% cask S060821040 bottle 223/514 gekocht en deze is gewoon héérlijk. Maar ik heb wel last van kalkafzetting én smaak in mijn glas. Ik kan me niet herinneren dat ik hetzelfde had bij de fles die ik geproefd had op de tasting (verschillende cask). Heel erg vind ik dit niet maar ik wil gewoon weten of er nog mensen zijn die hetzelfde hebben en vooral of dit geen negatieve invloed kan hebben op mijn gezondheid?
Groeten Alwin

Zou de 12yr unchillfiltered hier ook in passen misschien? Die stond al op mijn lijstje en heeft een abv van 48%. En de Glenfarclass 15 is de derde in dat het rijtje aberlour, bijna Glenfarclass, waarvan ik de 1e en 3e nog onder de loup moet nemen... Of is de Glenfarclass 15 meer dikke zoete sherry?

Tonny schreef:Zou de 12yr unchillfiltered hier ook in passen misschien? Die stond al op mijn lijstje en heeft een abv van 48%. En de Glenfarclass 15 is de derde in dat het rijtje aberlour, bijna Glenfarclass, waarvan ik de 1e en 3e nog onder de loup moet nemen... Of is de Glenfarclass 15 meer dikke zoete sherry?
Als het om de abv gaat waarom dan geen Benromach 10 100 proof?
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Iain87 en 33 gasten