iew schreef:De Laphroaig Quarter cask word mijn volgende aankoop.
Als ik je 'n heel klein beetje mag sturen, probeer de 2010 edition te pakken te krijgen
iew schreef:De Laphroaig Quarter cask word mijn volgende aankoop.
I_SPEY schreef:iew schreef:De Laphroaig Quarter cask word mijn volgende aankoop.
Als ik je 'n heel klein beetje mag sturen, probeer de 2010 edition te pakken te krijgen

I_SPEY schreef:iew schreef:De Laphroaig Quarter cask word mijn volgende aankoop.
Michiel87 schreef:I_SPEY schreef:iew schreef:De Laphroaig Quarter cask word mijn volgende aankoop.
Zit er een duidelijk merkbaar verschil tussen de jaren dan?

Carlo schreef:Zo ziet mijn lijstje eruit die ik wil gaan kopen en in deze volgorde:
1: Glenmorangie 10 yrs The Original (Als ik over deze lees kan het geen miskoop zijn)
2: Balvenie 12 yrs Double Wood (Als ik over deze lees kan het geen miskoop zijn)
3: Glengoyne 10 yrs (Deze al geproefd)
4: Aberlour Abunadh (Als ik over deze lees kan het geen miskoop zijn)
5: Glenfiddich 15 yrs (Wil ik nog proeven , vond de 12yo lekker)
Zal wel even duren voor ik ze heb maar je kunt maar alvast weten wat je wilt hebben.![]()
P.s lijst kan nog veranderen

Serge schreef:...One of these ‘modern’ Clynelishes that are so close to Old Clynelish (pre-Brora), just a little rounder and more polished. Lovable. Mouth (neat): very good attack, on this very peculiar combination of citrus fruits (more lemons and grapefruits) and wax/oils. Grape pip oil....
...as good as a ‘modern’ Clynelish can get....

Fi-Wi schreef:Zodra je er zelf klaar voor bent, whisky is niet zoals wijn die "na-rijpt" op fles.
Zodra je de fles hebt kan die open.
Japie Krekel schreef:Op deze zit ik mij al weken te verheugen.![]()
René, heb je al enig idee wanneer ik deze kan ontkurken?
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten