Cask1988 schreef:Nickolaas schreef:Kwam die delicate Burgie tot z'n recht na die Ardbeg, Herre?
Ik wilde hetzelfde vragen maar ik dacht ik hou me in
Haha, dat was ook mijn eerste gedachte
.Cask1988 schreef:Nickolaas schreef:Kwam die delicate Burgie tot z'n recht na die Ardbeg, Herre?
.Freezeroz schreef:Cask1988 schreef:Nickolaas schreef:Kwam die delicate Burgie tot z'n recht na die Ardbeg, Herre?
Haha, dat was ook mijn eerste gedachte.

Fat Bastard! schreef:Gisteravond deze 16 jaar oude Kilchoman open getrokken en geproefd.
Geen spijt van deze aankoop zeg! Wat een geweldige botteling. Subtiele rook all-over. fruit, zoet, citrus. Geweldig in balans en een lange afdronk.
Het geleegde glas vannacht op het aanrecht geplaatst en toen ik vanmorgen terug in de keuken kwam werd ik me daar verwelkomt met een fijne geur

fjharms schreef:Fat Bastard! schreef:Gisteravond deze 16 jaar oude Kilchoman open getrokken en geproefd.
Klinkt interessant! Staat ie al op je sample lijst?

/ Mijn Website met mijn Distillery Visits

andre8x8 schreef:Whisky aan de haven ??

Roland... schreef:Hebben ze al 16y oude botteling? Dan gaat het interessant worden bij Kilchoman!![]()
@anyone Of zijn er ondertussen nog oudere in de fles gegaan?
Fat Bastard! schreef:andre8x8 schreef:Whisky aan de haven ??
Gaat door Andre!! Heb je de uitnodiging al ontvangen?
Uiteraard is jouw BOB welkom om er bij te blijven, of je geeft haar een beetje zakgeld mee om te gaan winkelen
Oh wacht.....je vraagt je natuurlijk af of ik deze botteling meeneem......

andre8x8 schreef:
Ik heb mij en de BOB al ingeschreven en ja, je neemt die Kilchoman toch wel mee hoop ik?
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Kl36, Wouter1981 en 31 gasten