Fat Bastard! schreef:Cask1988 schreef:Gelukkig breng je niet ook in bij ronde 3 André
Ronde 4 misschien weer? Hoe kan ik het goed maken?
Ja denk ik wel. Dan zou je toch die Glen K....ut nu doe ik het
Fat Bastard! schreef:Cask1988 schreef:Gelukkig breng je niet ook in bij ronde 3 André
Ronde 4 misschien weer? Hoe kan ik het goed maken?

Fat Bastard! schreef::P![]()
![]()
Zo! Nu maar hopen dat niemand terug scrolt naar de vorige pagina!

Perry Veenendaal schreef:Heeft iemand al het tafelzilver 2001 van Cooper’s choice aangebroken?
https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/175433/blended-malt-scotch-whisky-2001-vm
squaadgras schreef:Nickolaas schreef:Enjoy! M.n. benieuwd naar de Fettercairn en Miltonduff.
Ik kan mij goed vinden in de scores zoals ze nu op WB staan... behalve de Girvan. Wat een onwijze knaller is dat. Die zou ik minstens 89 pt. geven, maar benader haar wel op de juiste manier: inschenken, en minstens een uur van weg lopen, en een klein beetje warmte achteraf, topspul.

bodevami schreef:squaadgras schreef:Nickolaas schreef:Enjoy! M.n. benieuwd naar de Fettercairn en Miltonduff.
Ik kan mij goed vinden in de scores zoals ze nu op WB staan... behalve de Girvan. Wat een onwijze knaller is dat. Die zou ik minstens 89 pt. geven, maar benader haar wel op de juiste manier: inschenken, en minstens een uur van weg lopen, en een klein beetje warmte achteraf, topspul.
Maakt een uur tijd soms nog zo veel verschil in geur/smaak beleving?![]()
Dan heb ik nog wel wat te leren...
Ik had laatst een Miltonduff 10 van GM, en die was erg lekker !
HammerHead schreef:bodevami schreef:squaadgras schreef:
Maakt een uur tijd soms nog zo veel verschil in geur/smaak beleving?![]()
Dan heb ik nog wel wat te leren...
Ik had laatst een Miltonduff 10 van GM, en die was erg lekker !
Of een uur uitmaakt in smaakbeleving hangt uiteraard af van de whisky. Bij langer gerijpt spul (20 a 25+ jaar) over het algemeeen wel. Bij grains ook wel bij het jongere spul.
Voor jonge peated whisky zou ik niet zo lang wachten, tenzij je niet van die rookpunch houdt, maar dan moet je het überhaupt niet drinken.
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten