Reichenbach schreef:Hazelburn 10. Hiervan zou ik ook wel eens een 15 of ouder willen proberen. Gewoon zo als het is, zonder extra smaakjes.
Lijkt me heerlijk!
Helaas nog niet gevonden (voor normale prijzen)

Reichenbach schreef:Hazelburn 10. Hiervan zou ik ook wel eens een 15 of ouder willen proberen. Gewoon zo als het is, zonder extra smaakjes.

Fat Bastard! schreef:Na wat samples (Bladnoch 15yo en Cley Caskfriends Oloroso cask) de avond aftoppen met de laatste drupjes uit deze Glen Elgin '95 CA.
Royaal sample uit de fles achterover gedrukt toen ik het restant aan ene Arthur verpatst had voor een bescheiden proeverijtje.

henri schreef:Fat Bastard! schreef:Na wat samples (Bladnoch 15yo en Cley Caskfriends Oloroso cask) de avond aftoppen met de laatste drupjes uit deze Glen Elgin '95 CA.
Royaal sample uit de fles achterover gedrukt toen ik het restant aan ene Arthur verpatst had voor een bescheiden proeverijtje.
o nee!! heel de line up van de forum blind tasting naar de ******

Fat Bastard! schreef:Nu kan je die andere 6 ook wel bekend maken......

henri schreef:ja dag, je denkt toch niet dat ik nu al bekend ga maken dat er een 70's islay verdeeld gaat worden, ben gekke henkie niet

Cask1988 schreef:Fat Bastard! schreef:
Glentauchers 1983
An cnoc 21
Glenlossie 1993
Glendullan 1989
Ardmore 1992
Caol ila 1979

Cask1988 schreef:Gelukkig breng je niet ook in bij ronde 3 André
henri schreef:kom op! serieus.. ik bedoel, ze zullen me er niet minder om smaken, maar je had de rest echt nog niet bekend hoeven maken
de teleurstelling ging met me aan de haal 
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten