Ruud2612 schreef:Sample 2, de Ardbeg Uigeadail, aan het drinken. Niet m’n ding..
Door omstandigheden nu pas aan het setje kunnen beginnen. Deze zit nu toevallig (als eerste) ook in het glas
Neus, smaak en afdronk herkennen is toch moeilijk haha.
Ruud2612 schreef:Sample 2, de Ardbeg Uigeadail, aan het drinken. Niet m’n ding..

Boysky schreef:Ruud2612 schreef:Sample 2, de Ardbeg Uigeadail, aan het drinken. Niet m’n ding..
Ik schuif hem elke keer door naar morgenavond![]()
De laphroaig quarter cask was ik ook een beetje huiverig voor maar die had ik gisteren in het glas... verrassend zacht! Totaal geen rookbom of ook maar iets in de buurt. Ik was bijna teleurgesteld.

Reichenbach schreef:Grappig, hele volksstammen die daar mee weg lopen. Ik word er ook niet echt warm van, al is het beslist geen slechte whisky. Een kwestie van smaak blijkbaar.
JoachimV10 schreef:Boysky schreef:Ruud2612 schreef:Sample 2, de Ardbeg Uigeadail, aan het drinken. Niet m’n ding..
Ik schuif hem elke keer door naar morgenavond![]()
De laphroaig quarter cask was ik ook een beetje huiverig voor maar die had ik gisteren in het glas... verrassend zacht! Totaal geen rookbom of ook maar iets in de buurt. Ik was bijna teleurgesteld.
In mijn ogen en voor mijn smaak is de Laphroaig QC toch echt wel een rokerige whisky.. En een goeie voor z'n prijs

Boysky schreef:Helemaal met je eens, is zeker een mooie voor die prijs. Ik had hem alleen nooit op een Laphroaig gezet met deze hoeveelheid rook. Zelfs mijn reserve neus op de bank vond hem zacht en die schiet normaal in de gordijnen van een beetje rook. Misschien hebben we dan toch Corona...![]()
Vanavond schenk ik hem nog een keer in en de Uigeadail er achteraan

Ruud2612 schreef:Reichenbach schreef:Grappig, hele volksstammen die daar mee weg lopen. Ik word er ook niet echt warm van, al is het beslist geen slechte whisky. Een kwestie van smaak blijkbaar.
Haha klopt, ik snap zeker dat veel mensen het een goede whisky vinden! Maar inderdaad de smaak is niet mijn ding.

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten