Welke whisky vind je ronduit vies of flink tegenvallen
- Whisky-ettenleur
- Top bijdrager

Re: Welke whisky vind je ronduit vies of flink tegenvallen
Afgelopen weekend Label 5 en JW Red Label geproefd....nooit meer, wat een tegenvallers zeg....
0 x
Ik vind Glen Elgin 12 niet zo lekker. Op aanraden hier op 't forum gekocht als budget topper, maar toch niet aan mij besteed
Gelukkig heb ik een maat die 'm wel aardig vind, dus dat scheelt weer 
0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Whisky-ettenleur schreef:Afgelopen weekend Label 5 en JW Red Label geproefd....nooit meer, wat een tegenvallers zeg....
Had het eerst even gevraagd hier, dan hadden we je deze aanslag op je smaakpapillen bespaard...

1 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Malt Leon schreef:Heb de fles een ruim uur open laten staan. Er zit verbetering maar de smaak blijft aanwezig.
Schenk er anders een kwart uit en blijf er af de komende 3 maanden. Als ie dan nog naar ijzer/zwavel smaakt dan krijg je het er niet af. Drupje water kun je proberen, echt een paar want 't is al geen krachtpatser..... Succes...
0 x
Oogadal schreef:Whisky-ettenleur schreef:Afgelopen weekend Label 5 en JW Red Label geproefd....nooit meer, wat een tegenvallers zeg....
Had het eerst even gevraagd hier, dan hadden we je deze aanslag op je smaakpapillen bespaard...
Kan vanaf nu alleen nog maar beter

0 x
- Whisky-ettenleur
- Top bijdrager

Oogadal schreef:Whisky-ettenleur schreef:Afgelopen weekend Label 5 en JW Red Label geproefd....nooit meer, wat een tegenvallers zeg....
haha....goed om te weten.
Maar ach....het waren slechts mini-flesjes van de G&G, niet schokkend dus (en ook niet zonde om zomaar weg te gooien).
0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Whisky-ettenleur schreef:Oogadal schreef:Whisky-ettenleur schreef:Afgelopen weekend Label 5 en JW Red Label geproefd....nooit meer, wat een tegenvallers zeg....
haha....goed om te weten.![]()
Maar ach....het waren slechts mini-flesjes van de G&G, niet schokkend dus (en ook niet zonde om zomaar weg te gooien).
Gekregen mag ik hopen?? Blijft toch raar, ergens bij Label 4 en JW zijn er mensen die dat bocht goed genoeg vonden om te proberen mensen met samples te overtuigen
Aan de andere kant kunnen ze ook gedacht hebben; de halve wereld zit te smullen van die smerige zooi bij McDonalds, als ze dat weg krijgen dan dat bocht van ons ook wel!
1 x
label 5 is ook niet echt mijn ding...
loch lomond staat ook zeker in het lijstje 'niet lekker'
veel te pittig naar mijn mening...
loch lomond staat ook zeker in het lijstje 'niet lekker'
veel te pittig naar mijn mening...
0 x
- Breedút_Genietsje
- Whisk(e)y goeroe

Ik dacht altijd dat slechte whisky's niet bestonden, maar dat het een kwestie van smaak was.
Zo heb ik toen ik op mijzelf ging wonen in 2002 een 'Red Label' gekocht om mijn drankkast te vullen.
Want ja, met zo'n Johnnie Walker Red Label, "één van de beste verkochte whisky's ter wereld" zit je altijd goed dacht ik.
Fles aangebroken, geproefd, later nog eens geprobeerd en vervolgens nooit meer de kast uit geweest.
Ik denk dat ik een twee jaar geleden, bij het kast opruimen de fles weg gedaan heb...
Zo heb ik toen ik op mijzelf ging wonen in 2002 een 'Red Label' gekocht om mijn drankkast te vullen.
Want ja, met zo'n Johnnie Walker Red Label, "één van de beste verkochte whisky's ter wereld" zit je altijd goed dacht ik.
Fles aangebroken, geproefd, later nog eens geprobeerd en vervolgens nooit meer de kast uit geweest.
Ik denk dat ik een twee jaar geleden, bij het kast opruimen de fles weg gedaan heb...
0 x
46%, Non Chill-Filtered, Natural Colour; it's a sign of quality
Breedút Genietsje
Breedút Genietsje
gisteren dronk ik zwitserse whisky Santis Malt,, bah bah, niks aan
0 x
een maandje geleden op een tasting bij vrienden wild geese (ierse whisky) gedronken smaakte gigantisch industrieel , metaal , plastic karton kan het niet beter beschrijven dan gedistilleerd riool water we hebben hem alle 5 in de spoelbak gegooid
0 x
Talinsker 10
Kan het bijna niet doorslikken. Veel te scherp voor mij maar wie weet zal ik ooit van kunnen genieten
Kan het bijna niet doorslikken. Veel te scherp voor mij maar wie weet zal ik ooit van kunnen genieten
0 x
- Rozenbankje
- Whisk(e)y goeroe

Loch Lomond peated is voor mij toch wel de meest tegenvallende whisky, om het netjes te zeggen 

1 x
-
Mvamelsfort
- Top bijdrager

Ik vond de Tamdhu 2006 CS vW erg tegenvallen. Dat komt misschien omdat ik de 2005 ontzettend lekker vond.
2 x
Ik kan altijd erg weinig met die (extreem) jonge sherry bommetjes, die wel vaak erg populair zijn.
Een goed voorbeeld is de hierboven genoemde Thamdu, maar ook de Glentauchers 2010 van C&S. Ook de Glenfarclas 105 bevalt me steeds minder (lijkt elke keer jonger te worden).
Dit zijn gewoon niet mijn whiskies.
Een goed voorbeeld is de hierboven genoemde Thamdu, maar ook de Glentauchers 2010 van C&S. Ook de Glenfarclas 105 bevalt me steeds minder (lijkt elke keer jonger te worden).
Dit zijn gewoon niet mijn whiskies.
0 x
---Op een sabbatical van whisky---
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”