BWhisky schreef:Na al die positieve berichten... Een Teaninich 1982 AD Rattray!![]()
Waar is die zoal te krijgen in Nederland / België en tegen welke prijs? Als ik op Whiskybase kijk lijkt het dat ie vooral in Duitsland verkocht wordt.
BWhisky schreef:Na al die positieve berichten... Een Teaninich 1982 AD Rattray!![]()

Kay schreef:BWhisky schreef:Na al die positieve berichten... Een Teaninich 1982 AD Rattray!![]()
Waar is die zoal te krijgen in Nederland / België en tegen welke prijs? Als ik op Whiskybase kijk lijkt het dat ie vooral in Duitsland verkocht wordt.
johan brugge schreef:Hij was nog te koop bij Jurgen's Whiskyhuis, maar ik zie dat hij niet meer in het assortiment staat ... Deze morgen nog wel, dus ik vrees dat hij uitverkocht is.
BWhisky schreef:Ik was net te laat bij Jurgen... Heb hem in Duitsland besteld, meeliften met Yapi, drukt de verzendkosten een stukje.

Kay schreef:BWhisky schreef:Ik was net te laat bij Jurgen... Heb hem in Duitsland besteld, meeliften met Yapi, drukt de verzendkosten een stukje.
"Bei Aufträgen ab EUR 125,- frei Haus"
Top!

Soundwave schreef:PS
Helaas natuurlijk wel een tikkeltje duurder, maar toch maar besloten de Teaninich te bestellen. de forumleden die er zo enthousiast over zijn waren toch ook wel de mensen waarvan ik de notities tijdens de VBT graag las, dus dan kan het gewoon geen misser zijn. Ga hem wel een tijdje koesteren voordat hij open gaat denk ik.

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten