Waar kan jij om lachen in de whiskywereld?
- defeatless
- Moderator

Re: Waar kan jij om lachen in de whiskywereld?
De Perzen hebben het destilleren uitgevonden. Dat pakt men echt niet van hun af.
Een collega van mij komt uit Iran en komt daar nog wel eens, maar je kan daar vrij makkelijk alcohol kopen. Je moet alleen voorzichtig zijn en weten in welke buurt je de vragen stelt.
De elite in de Arabische landen zijn echt wel aardig losgezongen van de islam hoor!
Een collega van mij komt uit Iran en komt daar nog wel eens, maar je kan daar vrij makkelijk alcohol kopen. Je moet alleen voorzichtig zijn en weten in welke buurt je de vragen stelt.
De elite in de Arabische landen zijn echt wel aardig losgezongen van de islam hoor!
0 x
-
Cor - Vinabc
- (Whisky)Professional

Voor ik slijter werd, heb ik nog echt werk gedaan. Zo kwam ik nog wel eens ergens, vooral op plekken waar anderen niet wilde komen. Best gezellig, stond je ineens in een nachtclub van Casablanca vol oliesjeiks die zich vol gooiden en dansten met dames van .... nou ja, u weet wat ik bedoel. Of eens naar Teheran of Algiers, alwaar men een uurtje voor het landen zich snel ging omkleden, lading pepermunt naar binnen en hopen dat men al die whisky en cognac die tijdens de vlucht naar binnen ging niet zou opmerken. Laat we het er op houden dat er veel potentiële klanten zijn in die categorie.
2 x
http://www.vinabc.nl - voor online whisky bestellen.
ABSOLUUT, vaker in het verre oosten geweest en juist deze mensen gingen " helemaal van God los " .
Groet Cor
Groet Cor
0 x
- Reichenbach
- Moderator

Alcohol is een Arabisch woord.defeatless schreef:De Perzen hebben het destilleren uitgevonden.
0 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"
Niet meteen iets om te lachen (hoewel in zekere zin misschien wel): een prachtige uiteenzetting specifiek over Macallan maar heel makkelijk uitbreidbaar naar luxe en perceptie in het algemeen, en waarom we honderden, soms duizenden euro's betalen voor een fles die een paar euro kost om te produceren.
https://www.youtube.com/watch?v=cwacz4P0kEs
https://www.youtube.com/watch?v=cwacz4P0kEs
1 x
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

Casketje schreef:Niet meteen iets om te lachen .....
Plaats dit maar niet bij "Macallan expressies" want dan krijg je Paulini over je heen

2 x
-
JoachimV10
- Senior

Het personage feolai (met Chinese nationaliteit), was ik nog niet eerder tegengekomen op whiskybase, maar die slaagt er blijkbaar in van honderden whisky's te proeven op enkele dagen tijd.
Misschien had ie die reeds eerder ergens genoteerd en is hij nu alles aan het ingeven op WB zou je denken?
Maar al zijn scores zitten precies op/tussen de algemene rating van de flessen
Misschien had ie die reeds eerder ergens genoteerd en is hij nu alles aan het ingeven op WB zou je denken?

0 x
JoachimV10 schreef:Het personage feolai (met Chinese nationaliteit), was ik nog niet eerder tegengekomen op whiskybase, maar die slaagt er blijkbaar in van honderden whisky's te proeven op enkele dagen tijd.
En dan dit soort "reviews" plaatsen:
Aroma:Moderate;Palate:83/100; Aftertaste:Medium.
Zijn profielomschrijving schreeuwt ook GenAI. Gewoon melden, lijkt me een bot of op z'n minst iemand die de whiskybase vervuilt met AI-slop.
1 x
-
Cor - Vinabc
- (Whisky)Professional

Nieuw is deze zeker niet. En ook niet de eerste beroemdheid die met een whisky komt. Ach, Jan Smit een wijn, zij whisky. Genoeg fans die dit willen hebben. Ook fans die geen whisky drinken, maar dit willen hebben omdat het van Beyonce is (nou ja, haar naam aan verbonden heeft). Ik heb die fans gehad, mij allemaal prima.
0 x
Cor - Vinabc schreef:. Ik heb die fans gehad, mij allemaal prima.
Ja, dat snap ik.

0 x
- edwinedje
- Forum goeroe

Cor - Vinabc schreef:Ik heb die fans gehad.
Ik ben nog steeds Fan van je hoor Cor.
Die fles Peallach was een regelrechte topper.

1 x
/ Mijn Website met mijn Distillery VisitsIk wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}
Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}
1 x
-
Cor - Vinabc
- (Whisky)Professional

edwinedje schreef:Cor - Vinabc schreef:Ik heb die fans gehad.
Ik ben nog steeds Fan van je hoor Cor.
Die fles Peallach was een regelrechte topper.
Dank je Edwin. Gelukkig ook fans voor de inhoud

1 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”