Tom2 schreef:Iets wat al heeeeel lang op mijn lijstje stond om geproefd te hebben: Deze Talisker.
Je bent de laatste dagen jaloersmakende geboortewhiskys (althans voor mij) aan het wegtikken
Tom2 schreef:Iets wat al heeeeel lang op mijn lijstje stond om geproefd te hebben: Deze Talisker.
vmk schreef:Tom2 schreef:Iets wat al heeeeel lang op mijn lijstje stond om geproefd te hebben: Deze Talisker.
Je bent de laatste dagen jaloersmakende geboortewhiskys (althans voor mij) aan het wegtikken
Tom2 schreef:(..)
Te denken dat deze flessen een jaar of 6 geleden nog vrij makkelijk voor een mooie prijs op de kop kon tikken.

Daveen schreef:Tom2 schreef:Iets wat al heeeeel lang op mijn lijstje stond om geproefd te hebben: Deze Talisker.
Wanneer je hier nog ergens een sample van weet te staan, dan hoor ik het graag. Ik heb de 1982 versie vorig jaar mogen proeven en deze staat toch wel in mijn top 5. De 1981 schijnt nog mooier te zijn.

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten