Welke whisk(e)y drink je momenteel of heb je net op ?
Re: Welke whisk(e)y drink je momenteel of heb je net op ?
gister avond samen met een vriend, eerst een fles rode wijn, toen een oban 14, een coal ila 12 en afgesloten met een aberlour a'bunadh batch 31 

0 x
Gisteren, ruim na de barbeque, de Caol Ila 1999 van Signatory Vintage
Om even die lekkere rooksmaak te behouden 
Om even die lekkere rooksmaak te behouden
0 x
Edwin schreef:...
helaas zag ik net dat de Ardbeg 10y met een dikke 8 euro omhoog is gegaan bij Van Zuylen, zal wel een goede reden hebben maar toch ....
Er zal zeker een reden voor zijn. Of en hoe goed die is daar zullen de meningen over verdeeld zijn.
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Piet schreef:Edwin schreef:...
helaas zag ik net dat de Ardbeg 10y met een dikke 8 euro omhoog is gegaan bij Van Zuylen, zal wel een goede reden hebben maar toch ....
Er zal zeker een reden voor zijn.
Zie ook: Prijzen van whisky omhoog?. Daarin kondigde Jack van Whiskysite dit al aan. Die 20% klopt dan wel aardig...
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Bowmore 1991 17yo Dewar Rattray 56.2 %. Heel opmerkelijke Bowmore. Heel veel turf, wat rook en veel sherry met rozijnen in de neus. Exact hetzelfde in de smaak, maar dan ook met iets 'aarde-achtigs'. Hij doet mij enorm denken aan mijn twee Glenfarclas single cask bottelingen, maar dan met enorm veel turf. (en dat voor een Bowmore) LEKKERRR!!!!
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
JayDie schreef:Een Aberfeldy 12yo
Hé John sample of fles ?
Dat vind ik in, laat ik zeggen alle eenvoud, een hele lekkere dram. Ga er ook een inschenken !
0 x
coal ila 12, nog 1 a 2 drams in de fles.
0 x
Net op : Een William Larue Weller wheated bourbon uit de Buffalo Trace Antique Collection. Blijf nog een beetje vechten met de zoetheid van de bourbons in tegenstelling tot bijvoorbeeld een rye. Maar goed al met al helemaal geen slechte dram. Voor meer info zie mijn blog.
0 x
Piet schreef:JayDie schreef:Een Aberfeldy 12yo
Hé John sample of fles ?
Ik had een sample van een collega. Hij had een fles meegenomen op Hong Kong Airport voor nog geen 10 euro
0 x
Aberlour
Ik begin zometeen met een Aberlour 10yo en daarna / ernaast de Aberlour 15yo (eindelijk dan, Piet! Thanks!
)
0 x
Voor achter het PC-scherm een Auchentoshan 10yo, 40%.
0 x
Een hele HELE grote dram Ardbeg 10y ... dit spul gaat nooit vervelen. Genieten, alleen, in het donker met deze prachtige dram 

0 x
OJH schreef:gister avond samen met een vriend, eerst een fles rode wijn, toen een oban 14, een coal ila 12 en afgesloten met een aberlour a'bunadh batch 31
Begrijp ik je nou goed, eerst 'n fles rode wijn, daarna 'n fles Oban 14yo, dan 'n fles Caol Ila 12yo om tenslotte te eindigen met 'n fles Aberlour A'bunadh B.31 Niet misselijk of dronken geworden?
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Dat zullen waarschijnlijk (hopelijk) wel drams geweest zijn. Maar dan nog. Ik zou toch onder de tafel liggen.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”