TIP! In de aanbieding...
- Petrovitski
- Senior

Re: TIP! In de aanbieding...
Haha prachtig. Dat bedrijf zal wel denken "waar de f*!k komen ineens al die whisky orders vandaan". 
4 x
Verd... ben er net te laat bij. Kilchoman op, Glenfarclas 15 op. Dat waren net de twee die ik in gedachten had. Toch bedankt voor de tip!
2 x
- squaadgras
- Forum goeroe

Heb der ook nog maar eens een bestellinkie doorheen gebeukt 
1 x
2 ∞ & →
Supertip! Ik heb de hele avond zitten puzzelen
Helaas geen whisky van mijn gading gevonden, maar wel een hele mooie dessertwijn en een portje
Helaas geen whisky van mijn gading gevonden, maar wel een hele mooie dessertwijn en een portje

2 x
Toontje schreef:Supertip! Ik heb de hele avond zitten puzzelen![]()
Hier precies zo! Een aantal whisky's waren dan juist weer zóveel duurder dan elders dat het merendeel van die 20 euro weer teniet werd gedaan, van de beter geprijsde whisky's had ik dan eigenlijk al een flesje staan, enz.
En aangezien ik geen wijnliefhebber ben, uieindelijk maar helemaal niet overgegaan tot bestellen.
Maar desondanks inderdaad een hele mooie tip, en ik zou er best veel voor over hebben om morgen de blikken bij Drinkzz te zien als ze ineens al die whisky-orders zien

3 x
De code werkt momenteel nog, zojuist gebruikt!
Dank voor het delen.

Dank voor het delen.
1 x
Ben wel benieuwd naar de voorraad de komende dagen. Zag dat ze ook een site hebben in Belgie (.be) en Duitsland (.de) en lijkt alsof die
uit dezelfde voorraad leveren. Er zal nu vast iemand wakker schrikken die zijn magazijn ineens leeg ziet lopen
Maar ja, aan de andere kant is het ook wel weer goede reclame voor zo een site en mogelijk komen mensen er dan toch weer terug. We zien vanzelf wel of ze de code(s) gaan blokkeren.
uit dezelfde voorraad leveren. Er zal nu vast iemand wakker schrikken die zijn magazijn ineens leeg ziet lopen
Maar ja, aan de andere kant is het ook wel weer goede reclame voor zo een site en mogelijk komen mensen er dan toch weer terug. We zien vanzelf wel of ze de code(s) gaan blokkeren.
0 x
Goede tip man!
Gisteravond een flesje Bunnahabhain 12 + flesje wijn besteld. 31,95 euro, mij hoor je niet klagen
Gisteravond een flesje Bunnahabhain 12 + flesje wijn besteld. 31,95 euro, mij hoor je niet klagen

Laatst gewijzigd door Wouterk op 26 Okt 2016, 17:36, 1 keer totaal gewijzigd.
1 x
There is more to the picture than meets the eye (NY on HH, MM)
ook mijn dank voor de tip, heb met de code (werkt dus nog) mijn bestelling geplaatst
De laatste "Rest and be Thankful" PC
De laatste "Rest and be Thankful" PC
Laatst gewijzigd door sch@ker op 26 Okt 2016, 15:24, 1 keer totaal gewijzigd.
1 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”